کد خبر: ۲۰۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
در ششمین نشست«عصرانه کتاب» اندیشکده هنر و رسانه مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، کتاب«زندگی در روزهای قرمز» نوشته محسن باقری اصل با حضور نویسنده و علی‌الله سلیمی، نویسنده، منتقد، روزنامه‌نگار و عضو انجمن قلم ایران به عنوان منتقد جلسه نقد و بررسی می‌شود.

همشهری آنلاین: در ششمین نشست«عصرانه کتاب» اندیشکده هنر و رسانه مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، کتاب«زندگی در روزهای قرمز» نوشته محسن باقری اصل با حضور نویسنده و علی‌الله سلیمی، نویسنده، منتقد، روزنامه‌نگار و عضو انجمن قلم ایران به عنوان منتقد جلسه نقد و بررسی می‌شود. این کتاب روایتی از نخستین روزهای همه‌گیری کرونا و تلاش پرستاران برای نجات بیماران کرونایی‌ است.

نویسنده «زندگی در روزهای قرمز» در ایام هراس‌انگیز فراگیری کرونا به میان بیماران کرونایی بستری در بخش«آی. سی. یو» رفته و از نزدیک شاهد فداکاری کادر درمان و شرایط مبتلایان به کرونا بوده و این موقیعت‌های سخت و متفاوت را روایت کرده و انتشارات «مرد نو» چاپ اول این کتاب را امسال در ۱۶۰ صفحه منتشر کرده است.

نشست نقد و بررسی کتاب«زندگی در روزهای قرمز» عصر روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ برگزار و همزمان به صورت زنده از تارنمای رسمی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی: www.jsrc.ir  و همچنین شبکه های اجتماعی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی jsrc_ir@ پخش می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار