کد خبر: ۲۰۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
آدم‌هایی که اهل ورزش هستند معمولا اهل سفر هم هستند. مگر در مواقع بسیار نادر. به خصوص که برای رسیدن به بعضی ورزش‌های خاص مثل ورزش‌های آبی یا مثلا ورزش‌های کوهستانی و زمستانی باید از شهر دور شد و به سمت ییلاق‌های اطراف رفت.

اگر اهل ورزش هستید این ییلاق‌های تهران برای اجاره ویلا عالی هستند

آدم‌هایی که اهل ورزش هستند معمولا اهل سفر هم هستند. مگر در مواقع بسیار نادر. به خصوص که برای رسیدن به بعضی ورزش‌های خاص مثل ورزش‌های آبی یا مثلا ورزش‌های کوهستانی و زمستانی باید از شهر دور شد و به سمت ییلاق‌های اطراف رفت.

خیلی از ییلاق‌های اطراف تهران به قطب‌های ورزشی تبدیل شده‌اند. از سایت‌های مختلف پرواز و پاراگلایدر مثل سایت پرواز نزدیک کردان بگیر تا پیست‌های اسکی مثل شمشک و دیزین و امثال آن‌ها و باشگاه‌های ورزشی که در فیروزکوه، دماوند، کردان و لواسان.

 

یک خوبی اکثر این ییلاق‌ها این است که در کنار گسترش به عنوان یک قطب ورزشی، در صنعت گردشگری و اقامت کوتاه مدت هم پیشرفت‌های چشم‌گیری کرده‌اند. بعضی از بهترین ویلاها با امکانات کامل و مناسب را می‌توانید در اطراف تهران و با قیمت مناسب پیدا کنید.

 

بسته به این که چه زمانی از سال می‌خواهید سفر کنید و دوست دارید چه ورزشی بکنید، هر کدام از این ییلاق‌ها می‌توانند جای مناسبی برای اجاره ویلا باشند. مثلا با اجاره ویلا کردان به باشگاه‌های ورزشی دسترسی دارید. یا با اجاره ویلا در آبعلی یا دماوند به پیست اسکی آبعلی. 

 

در این مطلب سعی داریم به شما نشان بدهیم که بهترین ییلاق‌ها برای اجاره ویلا کدام‌ها هستند و این که در هر کدام انتظار چه مدل اقامتی را داشته باشید، از نظر اقتصادی قیمت‌ها چطور است و این که چه جاذبه‌های ورزشی‌ای در انتظار شماست. با پینورست همراه شوید.

 

کردان برای عاشقان پرواز و اسکی

 

یکی از بهترین ییلاق‌های اطراف تهران و نزدیک کرج برای دوست‌داران ورزش کردان است. کردان علاوه بر این که به خاطر ویلاهای لاکچری و استخردار زیبایش معروف است، به خاطر نزدیکی به آتشگاه و برقان هم شهرت دارد.

 

علاوه بر گردش در طبیعت خود کرج، که جان می‌دهد برای پیاده‌روی، می‌توانید به باشگاه‌های ورزشی کردان هم سری بزنید. این باشگاه‌های مجهز اکثراً تازگی ساخته شده‌اند.

 

اگر در کردان ویلا اجاره می‌کنید و دورهمی می‌روید، بد نیست سری به سایت‌های پرواز با پاراگلایدر هم بزنید که خیلی وقت‌ نیست درست شده‌اند.

اگر اهل ورزش هستید این ییلاق‌های تهران برای اجاره ویلا عالی هستند

شمشک و فشم و لواسان  برای عاشقان اسکی

 

اگر عاشق اسکی باشید دیگر خوب می‌دانید یکی از بهترین پیست‌های تمام تهران پیست شمشک است. این پیست دومین پیست بزرگ ایران است که مورد تأیید فدراسیون هم هست. خلاصه حرفه‌ای‌ها اینجا را دوست دارند.

 

تازه اسکی در شب هم در این محل ممکن است! بله درست شنیدید. اینجا نورافکن‌های عظیمی دارد که به شما اجازه می‌دهد حتی در شب هم اسکی کنید. یکی از آن تجربه‌هایی که تکرار شدنی نیست.

 

یکی دیگر از جاذبه‌های ییلاق‌های سمت شمال تهران پیست دیزین است. این پیست بزرگ‌ترین پیست استاندارد تهران است. اول از هرچیزی اینجا از وسعت و سفیدی لذت ببرید، بعد هم سراغ پیست‌های مختلف آن بگردید. پیست‌های حرفه‌ای و آموزشی و مبتدی و از همه جالب‌تر، پیست چمن! بله دیزین در زمان‌هایی که برف نیست هم به راه است.

 

البته اگر شمشک به نظرتان کمی سخت‌ است و خیلی هم حرفه‌ای دنبال اسکی نیستید، یک پیست دیگر همان نزدیکی هست به اسم پیست اسکی دربندسر که کمی عمومی‌تر است. اگر هم هیچی از اسکی بلد نیستید اینجا یک باشگاه آموزش بین‌المللی درست و حسابی دارد.

 

یکی از بهترین جاهای اطراف تهران برای اجاره اقامتگاه هم همین شمشک و نزدیکی آن است. می‌توانید از میگون و فشم و لالان و لواسان شروع کنید تا شمشک و در هرجایی که راحت هستید سراغ اجاره ویلا بروید. البته سمت  روستای قجر هم ممکن است اقامتگاه‌های بسیار مناسبی پیدا کنید که قیمت اقتصادی و خوبی دارند.

 

راستی یادتان باشد که چون اسکی معمولا در فصل سرما است، از گرمایش ویلا و اقامتگاه‌تان مطمئن شوید. برای مطمئن شدن از این موضوع می‌توانید با تیم پشتیبانی و مشاوره پینورست تماس بگیرید و از کارشناسان ما در مورد سیستم گرمایش اقامتگاه مورد نظرتان سوالات دقیق بپرسید.

 

اجاره ویلا در لواسان برای عاشقان ماهیگیری 

 

اگر اهل ماهیگیری باشید سمت لواسان و دریاچه سد لتیان را خیلی خوب می‌شناسید. اینجا معمولا در ماه‌های مشخصی از سال می‌توانید برای ماهیگیری بروید.

 

البته می‌گویند بهترین زمان برای ماهیگیری وقتی است که ماه نو در آسمان است یا ماه کامل شده است. برای همین سعی کنید زمان سفرتان را با تقویم ماه هم هماهنگ کنید. اگر هم در مورد وسایل مورد نیاز برای ماهیگیری خیلی مطمئن نیستید، باز هم در لواسان می‌توانید دنبال آن‌ها بگردید.

 

آبعلی و دماوند، اقامتگاه‌های مناسب فصل سرد!

اگر اهل ورزش هستید این ییلاق‌های تهران برای اجاره ویلا عالی هستند

بهترین اقامتگاه‌های فصل سرد را می‌توانید سمت دماوند پیدا کنید. به خصوص که اکثرا استخرهای مجهز آب گرم دارند و برای سفرهای زمستانه به قصد اسکی هم مناسب هستند. فرض کنید بعد از برگشتن از اسکی می‌توانید با خیال راحت به ویلای استخردار اجاره‌ای خودتان برگردید و توی استخر آب گرم، خستگی عضله‌هایتان را رفع کنید و بعد هم با خیال آسوده به تخت بروید بدون این که بخواهید نگران مسیر برگشت و رانندگی در شب باشید.

 

جاذبه دیگر این منطقه بعد از ویلاهای مجهز برای فصل زمستان پیست آبعلی است که به تهران هم خیلی نزدیک است. اینجا هم دوغ درست و حسابی و واقعی آبعلی را بخورید و تجربه کنید و هم از جاده هراز لذت ببرید.

 

البته یادتان باشد به خاطر محبوبیت بالای این پیست، معمولا بسیار شلوغ است. برای همین خوب است از قبل برنامه‌ریزی کنید که بتوانید در دماوند و اطراف آبعلی واحد اقامتی پیدا کنید.

 

با پینورست تجربه متفاوتی از اطراف تهران داشته باشید

 

اگر تجربه اقامت کوتاه مدت در ییلاق‌های مختلف اطراف تهران و کرج مثل کردان و لواسان را داشته باشید، می‌دانید که اقامت کوتاه مدت می‌تواند مشکلات زیادی داشته باشد. معمولا غافلگیری‌هایی پیش می‌آید که سفر را به کام ما تلخ می‌کند.

 

ولی با پینورست از این جهت خیالتان راحت. به خصوص با اجاره واحدهای درجه یک ما می‌توانید از هر نظر مطمئن باشید که واحدی که دارید انتخاب می‌کنید، قبلا بازرسی شده و از هر نظر مورد بررسی قرار گرفته. به خصوص از نظر تمیزی، تطابق و واقعی بودن عکس‌ها و امکانات و از نظر دسترسی‌های مناسب محیطی.

 

برای همین اگر قصد سفر دارید و دلتان هوس کرده یک آخر هفته را در آرامش بگذارنید، سری به پینورست بزنید و با کمک کارشناسان و مشاورهای ما واحد دلخواهتان را از همین الان و پیشاپیش رزرو کنید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار