کد خبر: ۲۰۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا به دلیل حرکات غیر محترمانه در پایان بازی، به سرعت از حریف عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لالیگا، بارسلونا به مصاف اسپانیول رفت و در لحظات پایانی به تساوی 2 بر 2 رسید.

پس از گل دقایق پایانی بارسلونا، مدافع این تیم که روی نیمکت حضور داشت، به سمت بازیکنان اسپانیول با دست حرکتی غیرمحترمانه نشان داد که عصبانیت حریف را به همراه داشت.

رونالد آرائخو که در میانه بازی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد، در پایان بازی با نشان دادن علامت 2 با دستش برای حریف «کُری» خواند و همین مسئله باعث اعتراض همشهری‌های بارسلونا شد.

این بازیکن بلافاصله پس از پایان بازی در فضای مجازی از بازیکنان و هواداران اسپانیول عذرخواهی کرد و نوشت: می‌خواهم از شما، تمام هواداران اسپانیول به خاطر رفتارم در پایان بازی عذرخواهی کنم. هر اتفاقی که رخ داد، نتیجه هیجان، حساسیت و اتفاقات پایان بازی دربی بود. من همیشه آدمی هستم که به هواداران و تیم رقیب احترام می‌گذاریم و به همین علت نسبت به اتفاقاتی که افتاد ناراحت هستم و احساس خوشحالی نمی‌کنم.

ژاوی نیز در نشست خبری در این خصوص گفت: من ندیدم که چه اتفاقی افتاد ولی ما همیشه باید به حریف احترام بگذاریم. من عذرخواهی می کنم اگر اتفاقی رخ داده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار