کد خبر: ۲۰۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
ساعت های هوشمند بخش جدایی ناپذیر زندگی روزمره مردم به شمار می آیند. در حقیقت این ساعت ها در کنار گوشی های هوشمند یک تیم کامل را تشکیل می دهند که از عهده نیازهای کاربر به خوبی بر می آیند.

چگونه یک ساعت اندرویدی ایده آل خریداری کنیم

ساعت های هوشمند  بخش جدایی ناپذیر زندگی روزمره مردم به شمار می آیند. در حقیقت این ساعت ها در کنار گوشی های هوشمند یک تیم کامل را تشکیل می دهند که از عهده نیازهای کاربر به خوبی بر می آیند. در وقت صرفه جویی کرده و وضعیت سلامتی جسمی را کنترل می کنند. به این ترتیب قابلیت و تنوع ویژگی های ساعت های هوشمند بسیار زیاد است، بنابراین اگر می خواهید یک  ساعت هوشمند اندرویدی خریداری کنید باید یکسری نکات را قبل از خرید آن در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

سازگاری با گوشی هوشمند

همانطور که اشاره کردم ترکیب ساعت های هوشمند و گوشی یک تیم امداد رسان هستند که به بیشتر نیازهای کاربر پاسخ می دهند بنابراین ساعتی را انتخاب کنید که با گوشی هوشمند شما سازگاری داشته باشد. مثلا گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ active  2 با گوشی های آیفون و اندروید هماهنگی دارند. اپل واچ ها فقط با گوشی های آیفون کار می کنند و فیت بیت ها با گوشی اندرویدی و آیفون هماهنگی دارند. اما ساعت های اندرویدی جفت مناسبی برای گوشی سامسونگ، گوگل و غیره به شمار می روند.

صفحه نمایشگر جذاب

چگونه یک ساعت اندرویدی ایده آل خریداری کنیم

نمایشگر یکی از مهم ترین ویژگی های ساعت هوشمند است. بیشتر ساعت های هوشمند از صفحه نمایشگر LCD یا Amoled ساخته شده اند. و این ویژگی باعث می شود که عکس ها و فیلم ها را با رنگ های غنی تر و روشنایی بیشتر تماشا کنید. اگر دنبال یک صفحه نمایشگر فوق العاده هستید، و قیمت در اولویت خرید شما نیست، ساعت های هوشمند سامسونگ با نمایشگرهای OLED پوشیده شده اند.  نمایشگرهای OLED دارای وضوح بهتر نسبت به نوع LCD است.

ویژگی تناسب اندام

ردیابی تناسب اندام یکی از مهم ترین دلایلی است که مردم به ساعت های هوشمند روی می آورند. این نوع ساعت ها گام، کالری و تمرینات شما راثبت می کند. اگر به دویدن و یا دوچرخه سواری علاقه دارید، ساعتی را انتخاب کنید به GPS مجهز باشد. و شناگران باید ساعت ضد آب را انتخاب کنند تا بدون نگرانی در دریا یا استخر شنا کنند. به طور کلی در سال های اخیر ردیابی تناسب اندام در ساعت های هوشمند پیشرفت کرده است. اما این نکته را مد نظر قرار دهید که ساعتی که قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد از امکانات تناسب اندام زیادی برخورد نیست.

موسیقی

اگر حین دویدن باید به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید. حتما ساعتی را انتخاب کنید که قابلیت ذخیره کردن موسیقی را داشته باشد در این صورت می توانید هدفون های بی سیم را متصل کنید و بدون نیاز به گوشی، آهنگ گوش کنید.

عمر باتری

چگونه یک ساعت اندرویدی ایده آل خریداری کنیم

هنگام خرید یک ساعت اندرویدی به عمر باتری آن توجه کنید. ساعتی که نیاز به شارژ مداوم داشته باشد، عملکرد خوبی نخواهد داشت. خوشبختانه نسل جدید ساعت های هوشمند به باتری های قدرتمند مجهز هستند. این ویژگی باعث می شود بتوانید در مدت زمان طولانی تری ورزش کنید. به طور کلی ساعت هایی که با پردازنده Snapdragon wear 3100 کار می کنند، دوام بیشتری دارند و در نتیجه تا 5 روز می توانید از آن استفاده کنید. اما به طور کلی اگرgps یا گام شمار ورزشی ساعت کار کنید. فاتحه باتری ساعت هوشمند خوانده است.

قابلیت تماس و ارسال پیامک

برخی ساعت های هوشمند قابلیت تماس و ارسال پیامک را دارند . بنابراین این ویژگی محدودیت استفاده از گوشی را کم می کند. و به این صورت می توانید هشدار و متن پیامک را مشاهده کنید.

سفارشی سازی مطابق با سلیقه شخصی

یکی از جذابیت های ساعت های هوشمند قابلیت شخصی سازی آن است به این معنی که می توانید مطابق با سلیقه شخصی جنس بند ، رنگ و اندازه را انتخاب کنید. این ویژگی آزادی عمل بیشتری به کاربر می دهد. نکته مهم دیگر اینکه بند ساعت باید به راحتی بر روی هر مچی قرار بگیرد، بنابراین قبل از خرید حتما آن را روی دست امتحان کنید زیرا باز و بسته شدن در برخی مدل ساعت ها بسیار زمان بر است.

کدام یک از ساعت های اندرویدی بهترین است؟

با ظهور روز افزون انواع ساعت های هوشمند با قابلیت های مختلف، انتخاب یک ساعت مناسب، کار بسیار دشوار است. اما برای اینکه بتوانید یک انتخاب ایده آل داشته باشید باید اول هدف خود را از خرید ساعت مشخص کنید و بعد سایر مدل ها در لیپک و فروشگاه های معتبر دیگری مثل دیجی کالا مقایسه کنید و در نهایت با استفاده از این راهنما به دنبال ساعت مناسب بگردید.

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار