کد خبر: ۲۰۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

به نظر می‌رسد که کمپانی اسکوئر انیکس به وضوح پتانسیل زیادی را در ایده‌ی بازسازی‌های اچ‌دی و دو بعدی (HD-2D) دیده است. در این راستا به تازگی این کمپانی بازسازی بازی کلاسیک و نقش‌آفرینی Live A Live را معرفی کرده است. این بازی که تنها در ژاپن در سال ۱۹۹۴ روی سوپر نینتندو در دسترس قرار گرفته بود، حال قرار است با بهبودهای بصری در تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۲۲ (۳۱ تیر ۱۴۰۱) روی نینتندو سوییچ به صورت جهانی عرضه شود.

Live A Live هم اکنون در دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتال قابل پیش‌خرید است. در کنار نسخه‌ی استاندارد، نسخه‌ی کالکتور این بازی با قیمت حدودا ۱۹۰ دلار نیز از طریق فروشگاه اسکوئر انیکس برای پیش‌خرید در دسترس است. این نسخه علاوه‌بر بازی شامل مدل پلاستیکی بوریکی دایو، یک بازی رومیزی، دیسک‌های موسیقی‌ بازی، آرت‌ورک، کیف و استیکر خواهد بود. بازی Live A Live به هفت داستان تقسیم شده است که هر کدام در زمان و مکان متفاوتی اتفاق می‌افتند و بر شخصیت‌های مختلف از گاوچران‌ها، غارنشینان و شوالیه‌ها گرفته تا فضانوردان، نینجاها و… تمرکز دارند. از طرفی ترتیب انجام این ماموریت‌ها کاملا برعهده‌ی شما خواهد بود. گفتنی است که این اثر الهام‌بخش بازی موفق Octopath Traveler بوده است.

تصویری از بازسازی Live A Live

تریلرهایی که اخیرا از بازی منتشر شده، جزئیاتی در مورد انتظاراتی که باید از هر یک از این هفت داستان داشته باشیم، ارائه می‌کنند. در فصل ماقبل تاریخ شما را در نقش شخصیت پوگو قرار می‌گیرید و برای زنده ماندن باید بجنگید. سپس غرب وحشی با شخصیت The Sundown Kid به عنوان قهرمان داستان وجود دارد که در برابر قانون‌شکنان قاتل مقابله می‌کند. فصل امپراتوری چین حول محور یک رزمی‌کار می‌چرخد ​​که به دنبال سپردن میراث خود به یک شاگرد است. از طرفی داستان گرگ و میش ادو بر اوبورومارو به عنوان یک شینوبی تمرکز می‌کند. داستان حال حاضر (Present Day) نیز دنباله‌روی ماسارو تاکاهارا خواهد بود که به نظر می‌رسد قرار است با بهترین‌ها روبرو شده و تبدیل به قوی‌ترین مبارز جهان شود.

در ادامه خط داستانی آینده‌ی نزدیک وجود دارد که در آن شما در نقش آکیرا قرار خواهید گرفت و از قدرت‌های مخفی در مقابل یک باند دوچرخه‌سوار استفاده خواهید کرد. بخش داستانی آینده‌ی دور نیز وجود دارد که در آن شما در قالب یک ربات به بررسی مسائلی که در یک سفینه‌ی فضایی به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفته‌اند، خواهید پرداخت. در نهایت، قرون وسطی وجود دارد؛ جایی که شما در نقش اورستد، سفری را جهت شکست ارباب تاریکی آغاز خواهید کرد.

بازی Live A Live در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۱ به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر و تریلرهای منتشر شده را تماشا کنید.

تصویری از بازسازی Live A Live
تصویری از بازسازی Live A Live
تصویری از بازسازی Live A Live
تصویری از بازسازی Live A Live
تصویری از بازسازی Live A Live
تصویری از بازسازی Live A Live
تصویری از بازسازی Live A Live
تصویری از بازسازی Live A Live

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار