کد خبر: ۲۰۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
۴۵۴ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب طرح نهضت ملی مسکن امروز افتتاح شد و ساخت ۴۰۰ واحد دیگر هم کلید خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  ۴۵۴ واحد مسکونی در قالب اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد. همچنین عملیات اجرایی ساخت ۴۰۰ واحد دیگر هم کلید خورد.

برای اجرای پروژه‌های مسکن حمایتی دولت سیزدهم در قالب ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط از ابتدای مهر ماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد. هم اکنون اراضی برای ساخت این واحد‌ها تامین شده است.

پروژه‌های مسکونی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود که هم‌اکنون ساخت تعدادی از این واحد‌ها در شهر‌ها از جمله قم کلید خورده است.

کیفیت واحدهای نهضت ملی مسکن باید افزایش یابد

آقای مجبتی عبدالهی گفت: دولت باید در حوزه کیفیت ساخت مسکن برای پروژه های نهضت ملی مسکن برنامه ریزی کند؛ چراکه پروژه‌های مسکن حمایتی که در دولت‌های قبل ساخته شده کیفیت پایینی داشته و هم اکنون باید عمر این واحدها به ۱۰۰ سال برسد.

به گفته استاندار البرز هدف گذاری مسکن برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این استان ۱۲۰ هزار واحد است که ما سعی خواهیم کرد، هم در بحث بافت های فرسوده و هم در ساخت واحدهای مسکن روستایی اقدامات لازم برای اجرای پروژه‌های مسکن حمایتی را اجرا کنیم.

دولت باید سالیانه یک میلیون واحد مسکونی در سال بسازد که ۲۰۰ هزار واحد از آنها در روستاها و شهرها زیر۱۰۰ هزار واحد ساخته می‌شود که بخشی از اجرا و کیفیت این واحدها به استانداران ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت مسکن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار