کد خبر: ۲۰۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛
شهرکرد- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از نمایش اختصاصی دیدار طنزپردازان کشور با رهبر معظم انقلاب از سری مستندهای «غیررسمی» در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الله شیروانی اظهار کرد: چهارمین قسمت از سری مستندهای «غیررسمی» که به دیدار رهبر معظم انقلاب با شاعران و ادیبان طنزپرداز در سال ۱۳۹۸ اختصاص داشته است، به‌همت حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری اکران اختصاصی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این مستند قبل از پخش رسمی آن از رسانه ملی اکران خصوصی خواهد شد، عنوان کرد: اکران اختصاصی این مستند فرصتی است تا هنرمندان و اندیشمندان استان در فضایی تخصصی، این مستند جذاب را تماشا کرده و درباره ابعاد مختلف آن بحث و گفتگو کنند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این مستند تصاویر و لحظات جذابی از دیدار هنرمندان با مقام معظم رهبری برای نخستین بار پخش خواهد شد.

شیروانی افزود: از فعالان فرهنگی و هنری و اجتماعی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اهالی رسانه و مطبوعات برای تماشای این مستند دعوت به عمل می‌آید.

گفتنی است، اکران اختصاصی مستند «غیررسمی» قسمت چهار روز یک شنبه یکم اسفند ماه ساعت ۱۶ در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار