کد خبر: ۲۰۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
در توئیتر عنوان شد؛
نماینده روسیه در مذاکرات وین با انتقاد از فضاسازی درباره مذاکرات هسته ای ایران، همچنین از دیدارش با دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین به فضاسازی درباره مذاکرات هسته‌ای با ایران واکنش نشان داد.

«میخائیل اولیانوف»، نماینده روسی در مذاکرات وین در حساب کاربری خود در توئیتر گفت: با نزدیک‌تر شدن به توافق بر سر بازگرداندن برجام، مخالفان توافق هسته‌ای بیشتر و بیشتر در فضای عمومی فعال‌تر می‌شوند و سعی می‌کنند فضای ناسالم را در اطراف مرحله نهایی مذاکرات وین ایجاد کنند.

نماینده روسیه همچنین از دیدار خود با دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد و در این ارتباط گفت: امروز با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی آقای رافائل گروسی دیدار کردم. ما درباره موضوعات مرتبط با برجام بحث کردیم. آژانس نقشی حیاتی در احیای توافق هسته‌ای دارد.

مذاکرات هسته‌ای در وین در مرحله بسیار حساسی به سر می‌برد و پیش از این نیز، «علی باقری کنی»، مذاکره کننده ارشد ایران در این مذاکرات گفته بود: بعد از هفته‌ها مذاکرات فشرده، بیش از هر زمان به توافق نزدیک شده‌ایم اما تا وقتی درباره همه‌چیز توافق نشده باشد، درباره هیچ چیز توافق نشده است. واقع‌بینی، خودداری از زیاده‌خواهی و توجه به تجربه ۴ سال گذشته لازمه تحقق این هدف است. زمان تصمیم‌گیری طرف‌های مذاکراتی ما فرا رسیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار