کد خبر: ۲۰۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:
قاضی‌زاده هاشمی گفت: مذاکرات بدون شرطی‌سازی اقتصاد و بدون اینکه به معیشت مردم گره زده شود، در حال پیش‌روی است که این مسئله سیاست تیم مذاکره کننده و دولت سیزدهم است.

مذاکرات بدون گره‌خوردن به معیشت مردم در حال پیش‌روی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: یکدست شدن و همگرایی جریان حاکم بر نظام اداری و حاکمیت باعث خواهد شد نتایج قوی‌تری در زمینه‌های مختلفی وصول شود.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: در حال حاضر جریان حاکم بر نظام اداری معتقد است نظام اسلامی باید تقویت شود و‌ همگرایی در دستگاه اداری و حاکمیت، زمینه ساز نتایج قوی تری خواهد بود. البته وجود همگرایی به معنای نبود اختلاف نظر نیست؛ اختلاف نظر خوب است ولی معطل نگه داشتن مردم، نه.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره مذاکرات اظهار داشت: هم اکنون مذاکرات بدون شرطی‌سازی اقتصاد و بدون اینکه مذاکرات به معیشت مردم گره زده شود، در حال پیش‌روی است که این مسئله سیاست تیم مذاکرات و دولت است.

انتهای پیام/ 118

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار