کد خبر: ۲۰۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
معاون کسب و کار آسیاتک:
آسیاتک تا امروز به بیش از ۶ هزار سازمان و مجموعه خصوصی و دولتی خدمات راهکار‌های جامع سازمانی که شامل ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی، مرکز داده و سرور ابری و تلفن ثابت سازمانی می‌شود، ارائه کرده است.

ارائه کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی به سازمان‌ها را محقق کردیم

به گزارش روابط عمومی مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک؛ معاون کسب و کار این مجموعه با تأکید بر اینکه توسعه خدمات سازمانی و یکپارچه‌سازی آن از برنامه‌های اصلی این مجموعه است، می‌گوید: آسیاتک تا امروز به بیش از ۶ هزار سازمان و مجموعه خصوصی و دولتی خدمات راهکار‌های جامع سازمانی که شامل ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی، مرکز داده و سرور ابری و تلفن ثابت سازمانی می‌شود، ارائه کرده است.

محمد بابایی، معاون کسب و کار مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک با اشاره به برنامه‌های این مجموعه برای توسعه خدمات سازمانی خود و یکپارچه‌سازی آن می‌گوید: مجموعه ما در راستای تحقق این هدف یک پازل سه تکه از خدمات را طراحی کرده است که شامل ارائه خدمات حوزه اینترنت و انتقال داده، خدمات حوزه مرکز داده (Data Center) و خدمات حوزه تلفن ثابت و پیامک می‌شود.

آسیاتک؛  بزرگترین Data Center  محتوایی کشور

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه متمرکز کردن سرور‌های شبکه و استفاده از منابع مشترک نگهداری، ضررورت استفاده از خدمات حوزه Data Center را برای مسئولان و کارشناسان فنی سازمان‌ها انکارناپذیر کرده است، تصریح می‌کند: از آنجایی که آسیاتک بزرگترین مرکز داده بخش خصوصی کشور را در اختیار دارد و به سازمان‌ها و شرکت‌ها، خدمات سرور اختصاصی، سرور ابری (Cloud)، میزبانی سرور و سرور مجازی ارائه می‌کند. اکنون، آسیاتک یکی از تأمین‌کنندگان متنوع‌ترین پلن‌های سرور‌های اختصاصی برای نیازمندی‌های متفاوت در بین مراکز داده فعال در کشور است. خدمت بر پایه بستر‌های وایرلس و فیبر و... به مشتریان و متقاضیان آن ارائه می‌شود. آنچه آسیاتک را در مقایسه با سایر رقبا در این زمینه متمایز می‌کند، ظرفیت بالای خرید پهنای باند از شرکت ارتباطات زیرساخت و بهره‌مندی از بزرگترین دیتاسنتر کشور است. خدمات پهنای باند اختصاصی، پهنای باند اینترنت داخلی (IXP) و VPN شبکه‌های خصوصی مجازی از مهمترین محصولات آسیاتک برای سازمان‌ها در این حوزه است.

پیش شماره ۹۰۰۰ مزیتی رقابتی برای هر سازمان

وی در بخش دیگری از این گفت وگو در پاسخ به اینکه آسیاتک چه خدمات نوین و ویژه‌ای برای سازمان‌ها ارائه می‌کند، می‌گوید: تلفن ثابت آسیاتک موسوم به آسیاتل، ازجمله خدمات جدید و نوین مجموعه ماست که نخستین بار در مجموعه خودمان از آن بهره بردیم و امروز مشتریان ما می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند.

بابایی ادامه می‌دهد: این سرویس برای کسب و کار‌هایی که در پی بهبود ارتباط با مشتری و تبلیغات گسترده و اثربخش هستند، یک انتخاب درست محسوب می‌شود؛ چراکه امکان همسان‌سازی خط پیامک با خطوط ثابت را در اختیار سازمان قرار می‌دهد و از این طریق، به افزایش اعتبار و توسعه کسب و کار‌ها کمک می‌کند. از شاخص‌ترین سرویس‌های آسیاتل می‌توان به خطوط تلفن Toll Free با پیش شماره ۹۰۰۰ و خطوط تلفن ارزش افزوده با پیش شماره ۹۰۹۰ اشاره کرد. یکی از مهمترین مزایای Toll Free امکان تماس رایگان برای ارباب رجوع و مخاطبان سازمان است و از این جهت می‌تواند به بهبود ارتباطات سازمان با مخاطبان خود منجر شود.

معاون کسب و کار آسیاتک با تأکید بر اینکه آسیاتک تا امروز به بیش از ۶ هزار سازمان و مجموعه خصوصی و دولتی خدمات راهکار‌های جامع سازمانی را ارائه کرده است؛ می‌افزاید: تداوم همکاری ما با این مجموعه‌ها سندی برای اثبات رضایت مشتریان از مجموعه آسیاتک و ادعای ما مبنی بر ارائه کاملترین خدمات راهکار‌های ارتباطی به سازمان هاست. البته ما این دستاورد را غایت اهداف خود نمی‌دانیم و همواره در پی توسعه خدمات خود برای جلب نظر مشتریان سازمانی و تسهیل نیاز‌های ارتباطی آن‌ها هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: