کد خبر: ۲۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
روزنامه جام جم در شماره روز دوشنبه ششم مهر به نقل از اسماعیل کوثری عضو کمیسیون برجام نوشت: جمع بندی گزارش نهایی کمیسیون روز دوشنبه(امروز) صورت خواهد گرفت و این گزارش فردا یا روز چهارشنبه قرائت خواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از روزنامه جام جم این روزنامه در تیتر یک با انتخاب عنوان حکام عربستان از امت اسلامی عذرخواهی کنند، به سخنان صبح دیروز حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت.
روزنامه جام جم با انتشار موضوع همای سینمای ایران پرواز کرد، آورد: روی سنگ قبرش می نویسند: هما روستا ، تولد 4 مهر 1325 ، درگذشت 4 مهر 1394. زنی که روز تولدش را به پایان نرساند و در همان روزی که به این دنیا آمده بود، پر کشید تا یکی از غمگینانه ترین پروازهای هنر ایران رقم بخورد. این هنرمند که برای معالجه بیماری سرطان به کشور آمریکا سفر کرده بود، در این سفر درگذشت و قرار است پیکرش به زودی به ایران منتقل شده و در قطعه هنرمندان در کنار همسرش آرام بگیرد. هما روستا همسر زنده یاد حمید سمندریان کارگردان تئاتر بود.
این روزنامه با درج عنوان گروه ویژه «آمین» برای دستگیری خلافکاران، نوشت: سریال پلیسی آمین به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر می گذارد. داستان این اثر درباره سرهنگ شیرازی فرمانده تیم ویژه (آمین) است. تصویربرداری سریال تلویزیونی آمین اواخر بهار سال گذشته به کارگردانی منوچهر هادی با صحنه های پلیسی و حادثه ای آغاز شد، اما بعد از چند ماه تصویربرداری، ضبط این سریال بنا به دلایلی متوقف شد و منوچهرهادی سراغ ساخت کار دیگری رفت و نتوانست همکاری اش را با گروه ادامه دهد و بهرنگ توفیقی جایگزین او شد.
بازگشت معمار، موضوع دیگر روزنامه جام جم است. کوله باری از تجربه و افتخار، شخصیت قابل توجه کم نظیر و چندین و چند لقب منحصر به فرد از جمله ویژگی های مردی است که دیروز دوباره به میدان آمد تا در ریو 2016 فرشته نجات کشتی فرنگی باشد؛ محمد بنا بازگشت! برای کشتی فرنگی ایران که در المپیک 2012 لندن با کسب سه مدال طلا گل سرسبد ورزش ایران لقب گرفت خیلی سنگین بود که یک سال پیش از المپیک 2016 ریو، در جهانی لاس وگاس به کسب سه مدال نقره و برنز بسنده کند، آن هم در شرایطی که همه نامداران سال های اخیر خود را به همراه داشت. چنین نتیجه ای مثل همیشه ذهن ها را متوجه محمد بنا سرمربی سابق تیم ملی کرد. محمد بنا در حالی به راس کادر فنی بازگشت که با وجود پاره ای تردیدهای رسانه ای، جام جم در چندین شماره پیایی گذشته خود بازگشت او را قطع به یقین عنوان کرده بود.
این روزنامه یادداشت های «کمبود بیمارستان های خاص جدی گرفته نمی شود» و «حرکت نقدینگی بدون برجام یا با برجام» را به ترتیب به قلم مهدی چمران و اسدالله عسکراولادی انتشار داد.
«اینجا دفاع مقدس ادامه دارد»، «بخشش زنی که 2 بار تا یک قدمی مرگ رفت»، «مسیریابی نقدینگی سرگردان از نگاه کارشناسان»، «تلاش رسانی ملی در ترویج فرهنگ قرآنی» و «شمخانی: بازدید از پارچین در چارچوب خطوط قرمز هسته ای» دیگر عنوان های روزنامه جام جم است.

برچسب ها: برجام ، مجلس ، روزنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: