کد خبر: ۲۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
وزیر نیرو با بیان اینکه وزارت نیرو هیچ تصمیمی برای افزایش تعرفه برق در کشور ندارد، گفت: افزایش تعرفه تنها مربوط به قیمت آب است.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا،حمید چیت‌چیان با بیان اینکه دولت درباره افزایش تعرفه قیمت آب در آستانه تصمیم‌گیری است، گفت: شورای اقتصاد طی یک ماه آینده میزان و درصد افزایش قیمت و تعرفه جدید آب را اعلام می‌کند.
 
وزیر نیرو با بیان اینکه وزارت نیرو هیچ تصمیمی برای افزایش تعرفه برق در کشور ندارد، تصریح کرد: افزایش تعرفه تنها مربوط به قیمت آب است.
 
وی بار دیگر نسبت به بحرانی بودن وضعیت منابع آبی در کشور تأکید کرد و گفت: این مسئله بحران بسیار بزرگی در کشور است و وزارت نیرو در چند سال اخیر برنامه‌ریزی و تلاش‌های بسیاری را برای راه‌کارهای مدیریتی و فیزیکی انجام داده و تمام موارد از سوی وزارتخانه در حال پیگیری است.
 
چیت‌چیان در تشریخ آخرین وضعیت دریاچه ارومیه و اقدامات وزارت نیرو برای احیای دوباره این دریاچه، به پایگاه خبری مجلس شورای اسلامی گفت:‌ برای احیا و بهبود وضعیت دریاچه ارومیه 27 راه‌کار و وظیفه بر عهده دستگاه‌ها و سازمان‌ها است، که بخشی از این مسائل مربوط به وزارت نیرو است، که خوشبختانه این وزارتخانه نیز با جدیت در حال پیگیری انجام وظایف و برنامه‌های خود است.
 
وزیر نیرو در پایان گفت: ساماندهی چاه‌های حوضه آبریز دریاچه،‌ ممنوعیت برداشت افزایش آب و هوشمندسازی کنتور حلقه‌های آب چاه از جمله اقدامات وزارت نیرو برای احیای دریاچه ارومیه است.
برچسب ها: تعرفه ، برق ، قیمت
نام:
ایمیل:
* نظر: