کد خبر: ۲۰۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
در حوزه سرمایه گذاری؛
رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی ایران در نشستی مجازی با معاون وزیر توسعه اقتصادی روسیه، حوزه‌های مختلف همکاری‌های مشترک را مورد بحث و مذاکره قرار دادند.

رایزنی ایران و روسیه در زمینه همکاری‌های دو کشوربه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در جلسه وبیناری علی فکری و ایلچیف معاونان وزرای اقتصاد ایران و روسیه، طرفین ضمن گفتگو درباره ایجاد کارگروه مشترک سرمایه گذاری برای همکاری در زمینه‌هایی نظیر اقتصاد دیجیتال؛ چگونگی تسهیل حضور سرمایه گذاران دو کشور را مورد بررسی قرار داده و نکات و دغدغه‌های مسئولان و نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی دو کشور را در حوزه‌های مورد اشاره که فعالیت قابل توجهی دارند، با یکدیگر تبادل نمودند.

این وبینار تخصصی به دنبال سفر ماه گذشته رئیس محترم جمهور اسلامی ایران به مسکو و عزم رهبران دو کشور به توسعه همه جانبه روابط دوجانبه، برنامه ریزی و اجرا گردید.

مشورت‌ها و هماهنگی‌های مقامات دو کشور برای عملی ساختن برنامه‌های روابط دو جانبه در حوزه اقتصادی، مستقل از فشار‌ها و تاثیرگذاری‌های طرف ثالث و نیز تحولات منطقه‌ای و بین المللی با قوت ادامه داشته و طرفین در حال ارزیابی راه‌های مختلف توسعه همکاری ها، علیرغم فشار‌های بیرونی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار