کد خبر: ۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۰
مجموعه گنتینگ با پنج هتل متفاوت از یک مجموعه با بیش از ده هزار اتاق یکی از بزرگترین مجموعه هتل‌های جهان است.
به گزارش تجارت آنلاین؛گنتینگ یا گنتینگ هایلند یکی از نقاط دیدنی مالزی در قسمت شمالی پایتخت این کشور - کوالالامپور- است. فاصلهٔ گنتینگ که در بالای کوه با ارتفاع بیش از ۱۸۰۰ متر از سطح دریا واقع شده است تا کوالالامپور ۵۱ کیلومتر است.

منطقه‌ای دیدنی در مالزی + تصاویر

مجموعه گنتینگ با پنج هتل متفاوت از یک مجموعه با بیش از ده هزار اتاق یکی از بزرگترین مجموعه هتل‌های جهان است. در این مجموعه پارک بازی در فضای باز و همچنین پارک بازی در فضای بسته وجود دارد.تعداد زیادی فروشگاه و رستوران متنوع در این مجموعه وجود دارد که روزانه میهمان هزاران گردشگر از نقاط مختلف دنیا و بویژه آسیای شرقی هستند.

 منطقه‌ای دیدنی در مالزی + تصاویر

برای رسیدن به ارتفاعات گنتینگ می‌توان از تله کابین مجموعه استفاده کرد که حدود ۳٫۳۸ کیلومتر طول دارد و بلندترین و سریع‌ترین تله کابین آسیای جنوب شرقی قلمداد شده است.سیرک بزرگ گنتینگ، نمایشگاه دنیای سنگ‌ها و نیزامکاناتی بسیار متنوع دیگر در این مجموعه به جذابیتهای آن می افزاید.

   منطقه‌ای دیدنی در مالزی + تصاویر

هتل فرست وورد گنتینگ

در سال ۱۹۶۴ شخصی به نام تن سری لیم گوه تونگ اولین برنامه ریزی برای پیدایش یک مجموعه تفریحی در بلندیهای گنتینگ را انجام داد. وی پیش بینی کرد که با توجه به آب و هوای گرمسیری و استوایی کشور مالزی، وجود یک چنین مجموعه اقامتی تفریحی بتواند بسیار مفید باشد. وی با همکاری عده‌ای دیگر و بعدها با همکاری دولت مالزی و سرمایه‌گذاری تمام اموال شخصی خود در این پروژه توانست در سال ۱۹۷۱ اولین هتل مجموعهٔ گنتینگ را با نام هتل گنتینگ افتتاح کند. این هتل در حال حاضر هتل تم پارک نام دارد.

 منطقه‌ای دیدنی در مالزی + تصاویر

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه ، مالزی ، دیدنی
نام:
ایمیل:
* نظر: