کد خبر: ۲۰۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وقوع طوفان لحظه‌ای با سرعت ۱۰۰ تا ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت در مناطق شهری و روستایی اردستان، زواره و مهاباد سبب بروز خساراتی شد.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وزش باد شدید، طوفان لحظه‌ای، فعال شدن کانون‌های گرد و غبار به خصوص در مناطق شرقی استان اظهار داشت: وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای با سرعت ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت سبب کاهش میدان دید و گرد و غبار در محورهای جاده‌ای اردستان به کاشان و اردستان به نایین و نیز انارک و مناطق شرق اصفهان شد.

وی افزود: وقوع طوفان لحظه‌ای با سرعت ۱۰۰ تا ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت در مناطق شهری و روستایی اردستان، زواره و مهاباد نیز سبب بروز خساراتی شد.

شیشه‌فروش بیان کرد: تخریب ۱۰ دیوار باغ و دامداری، تخریب ۶ سقف شیروانی و نیز سقف شیروانی بازار روز ترخون شهر اردستان و بروز خسارت به ۳ دستگاه خودرو، خسارت به ۱۳ پایه برق در مناطق جاده‌ای اردستان و انارک و نایین و سقوط ۱۳ تابلوی تبلیغاتی و داربست و ۲۶ اصله درخت‌های فرسوده در مناطق شهری شرق اصفهان شد که تیم ارزیابی اعزام و خسارات جانی در بر نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: استحکام‌بخشی سازه‌ها، حفاظت از تأسیسات کشاورزی و رعایت اصول ایمنی و بهداشت سلامت در تردد در جاده‌ها و مناطق تحت تاثیر گرد و خاک توصیه می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار