کد خبر: ۲۰۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در توییتی عنوان کرد که اختلال ارتباطات که از حدود ساعت ۱۰ و به علت نقص فنی در سیستم برق رخ داده بود، با تلاش همکارانم برطرف شد و تقریباً تمامی سرویس‌ها برقرار هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از صبح امروز٬ دسترسی به بسیاری از سایت‌ها و سرویس‌های داخلی اینترنت با اختلال و قطعی مواجه شد. این اتفاق که به گفته شرکت زیرساخت در پی آتش‌سوزی در  این شرکت رخ داده٬ موجب قطعی چند ساعته برخی از دیتاسنترهای کشور و سرویس‌های اینترنت ثابت شد.

مهدی سالم مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات آتش‌سوزی ناشی از اتصال برق در مرکز LCT ( مرتبط با شرکت ارتباطات زیرساخت) را دلیل قطعی اینترنت اعلام کرد. وی ابتدا در یک توییت نوشت که مشکل به سرعت برطرف شده و سیستم پشتیبان جایگزین شده است. اما با این حال دسترسی به اینترنت برای بسیاری از کاربران ممکن نبود.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران , اینترنت ,

دلیل این اختلال آتش سوزی در ساختمان زیرساخت اعلام شده بود که از اتاق باتری آغاز شده و به سرعت به بخش‌های دیگر رسیده بود. همچنین می‌توان گفت توزیع اینترنت ورودی کشور در این مرکز صورت می‌گیرد و اختلال در اینترنت بسیاری از شرکت‌ها به همین خاطر است.

اما ساعتی بعد از این اتفاق فتاحی، مدیرعامل شرکت زیرساخت، قطعی برق در یکی از مراکز زیرساختی شرکت ارتباطات زیرساخت را باعث این اتفاق دانست.

دقایقی پیش نیز مهدی سالم در توییتی دیگر عنوان کرد: «اختلال ارتباطات که از حدود ساعت 10 و به علت نقص فنی در سیستم برق رخ داده بود، با تلاش همکارانم برطرف شد و تقریباً تمامی سرویس‌ها برقرار هستند. از مردم عزیز بابت قطعی موقت امروز عذرخواهی می‌کنم.»

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران , اینترنت ,

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار