کد خبر: ۲۰۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
رئیس پلیس راه مازندران از انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی به دلیل تعمیرات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، سرهنگ جهان تاب گفت: محور هراز از ساعت ۱۲ امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند تا اطلاع بعدی به دلیل ایمن‌سازی مسیر و انجام عملیات کارگاه جاده‌ای در محدوده لاسم، تونل زیار باغ، در هر ۲ مسیر رفت و برگشت مسدود شد.

او با توصیه به رانندگان مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه، گفت: محورهای سوادکوه و کندوان به عنوان مسیرهای جایگزین قابل استفاده هستند.

سرهنگ جهان تاب همچنین از جان باختن ۲ نفر در سقوط سنگ در محور کندوان خبر داد و گفت:  بر اثر سقوط سنگ بر روی خودروی سواری پژو پارس، امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ که در حال تردد در محور کندوان محدوده سیاه بیشه بود ۲ نفر جان باختند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در روزهای پایانی هفته شاهد افزایش ترافیک در محورهای شمال هستیم، از رانندگان خواست از تردد بی مورد در جاده‌ها خودداری کنند و به هیچ عنوان در حاشیه جاده‌های کوهستانی توقف نکنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار