کد خبر: ۲۰۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز با تشریح مراحل داوری و انتخاب برندگان جایزه البرز ۱۴۰۱، از برگزاری آیین اعطای جوایز در اردیبهشت ماه خبر داد.

حیدر ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اتمام مهلت فراخوان جایزه البرز 1401، اظهار کرد: مراحل بعدی این جایزه شامل ارزیابی و غربالگری اولیه، ارزیابی و داوری نهایی، مستندسازی و معرفی برندگان نهایی و نهایتا مرحله برگزاری آئین اهدای جوایز در دستور کار دبیرخانه جایزه البرز قرار گرفته است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در ادامه بیان کرد: در مرحله ارزیابی و غربالگری اولیه مدارک، ابتدا نمرات ثبت نام کنندگان براساس آیین نامه محاسبه شده و سپس نسبت به استعلام صحت مدارک ارسالی آنها از مراجع ذی‌صلاح اقدام می شود.

وی اضافه کرد: در مرحله ارزیابی و داوری نهایی، پس از تهیه خلاصه مدارک و رزومه نفرات منتخب اولیه براساس آیین نامه، مقدمات موردنیاز جهت تشکیل جلسات داوری و انتخاب نفرات نهایی از طریق آماده‌سازی منشی‌های جلسه، انتخاب داوران و دبیران جلسه، برگزاری جلسه توجیهی اعضای هیئت انتخاب و نهایتاَ برگزاری جلسات داوری نهایی در کمیته‌های تخصصی در دستور کار قرار می‌گیرد.

ارشدی تاکید کرد: در مرحله مستندسازی و معرفی برندگان نهایی، نسبت به جمع‌بندی و رتبه‌بندی نفرات برتر و اعلام نتایج و دعوت از منتخبان برگزیده اقدام می‌شود.

دبیرکل جایزه البرز 1401 با بیان این که آخرین مرحله آئین اهدای جایزه البرز 1401 در بخش نخبگان است، گفت: در این مرحله ضمن تقدیر از منتخبین برتر کشور، چکیده‌ای از فعالیت افراد و طرح‌های برگزیده آن‌ها جهت حمایت سایر بخش های مرتبط اعلام می‌شود.

ارشدی در پایان با بیان این که آئین جایزه البرز 1401 در بخش نخبگان و تقدیر از نفرات برتر کشوری، در اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراحل شناسایی دانشمندان واجد شرایط جهت اخذ جایزه البرز نیز با دقت و حساسیت در دبیرخانه جایزه البرز دنبال می‌شود که اطلاعات تکمیلی این گروه از منتخبین، به زودی  اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار