کد خبر: ۲۰۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
موسسه "همشهری" در روزهای پیش رو و تعطیلات نوروز هم تعطیلی نخواهد داشت و منتشر می شود.

به گزارش ایسنا، یادداشت رضا یغمایی، سردبیر همشهری آنلاین در پی انتشار این موسسه در ایام نوروز به شرح زیر است:

"نسخه‌ای که پیش‌روی شماست، آخرین نسخه روزنامه همشهری در سال ‌١۴٠٠ است و ٢۴ فروردین ماه نیز نخستین شماره روزنامه همشهری در سال ‌١۴٠١ در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار خواهد گرفت اما فعالیت رسانه‌ای مؤسسه همشهری در روزهای پیش‌رو و تعطیلات نوروز تعطیلی نخواهد داشت. نیاز جامعه به کسب اطلاعات درست و دقیق در هر لحظه و هر مکان باعث اهمیت بیش از پیش کار رسانه‌ای و فعالان این حوزه می‌شود. رسانه‌های الکترونیک، زمان و مکان را درنوردیده و بن‌بست‌های تحمیل‌شده در روزنامه‌نگاری سنتی از قبیل محدودیت در تیراژ، مکان و زمان را به چالش کشیده‌اند. تعاملی‌بودن، دسترسی نامحدود، عدم‌نیاز به شبکه توزیع، عدم‌محدودیت زمانی و مکانی ازجمله ویژگی‌های قابل اعتنا در این عرصه است. مؤسسه همشهری نیز از نخستین روزنامه‌های کشور است که همگام با نسخه چاپی از فضای آنلاین عقب نماند و با تلاش دکتر یونس شکرخواه، استاد دانشگاه و بنیانگذار سایبرژورنالیسم، نسخه دیجیتال خود را راه‌اندازی کرد تا بدون وقفه در کنار مخاطبان خود باشد.

بخش‌های مختلف همشهری آنلاین یعنی نسخه وب، فضای‌مجازی و چندرسانه‌ای در تعطیلات پیش‌رو و در روزهایی که هموطنان و مخاطبان گرامی از تعطیلات نوروز لذت می‌برند، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند تا دین خود را به مخاطبان و همراهان همیشگی مؤسسه همشهری ادا کنند.

روزنامه‌نگاری‌شهروندی که در مقابل رسانه‌های جریان اصلی قرار دارند، امروزه نقش مهمی پیدا کرده و توجه  رسانه‌ها و محافل مختلف را به‌خود جلب کرده است. همشهری آنلاین در ایام نوروز و پس از آن به‌دنبال تعامل بیشتر با شهروند خبرنگاران است تا بتواند ‌هرچه بیشتر به سمت تعاملی‌شدن که از ویژگی‌های اصلی آنلاین‌ژورنالیسم است، حرکت کند. از طریق وب‌سایت همشهری راه‌های ارتباطی مناسبی در اختیار شهروند خبرنگاران قرار خواهیم داد تا از ابتدای سال‌١۴٠١ بتوانیم مخاطبان بزرگ مؤسسه همشهری را به‌عنوان خبرنگاران افتخاری در کنار خود داشته باشیم و خبرها، تصاویر، ویدئوها و تولیدات رسانه‌ای آنها را در کنار اخبار رسمی منتشر کنیم. نسخه وب همشهری کمافی‌السابق در تعطیلات نوروز در هر لحظه و به‌صورت ٢۴ ساعتی مهم‌ترین اخبار کشور و جهان را در حوزه‌های مختلف پوشش خواهد داد اما به‌صورت ویژه‌تر به موضوع گردشگری، میراث فرهنگی، سنت‌های نوروز در استان‌های مختلف کشور، ترافیک جاده‌ها و... خواهد پرداخت. سالنامه  همشهری و ویژه‌نامه همشهری محله نیز در روزهای تعطیلات در همشهری آنلاین منتشر و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

اینستاگرام، تلگرام و چندرسانه‌ای همشهری نیز در روزهای پیش‌رو میزبان هموطنان عزیزمان خواهند بود. مسافران نوروزی می‌توانند با ارسال تصاویر و ویدئوهای نوروزی در مسابقه ویژه‌ای که در این زمینه در همشهری آنلاین برگزار می‌شود، شرکت کنند و ضمن اینکه مخاطبان بزرگ همشهری را در جریان حال و هوای نوروز و سفرهای نوروزی قرار می‌دهند از جوایزی که به اطلاع آنها خواهد رسید نیز برخوردار شوند."

وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهی
 ‌ای سرانگشت تو آغاز گل‌افشانی‌ها

انتهای پیام

برچسب ها: موسسه همشهری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار