کد خبر: ۲۰۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) قم:
قم-فرمانده سپاه قم گفت:دومین کنگره شهدای استان در سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد که اهتمام ویژه رسانه‌های استان را در پوشش و انعکاس این رویداد بزرگ می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا موحد عصر چهارشنبه در نشست صمیمی با مدیران و مسئولین رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان قم که در سالن جلسات فرماندهی ستاد سپاه قم برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های یکساله رسانه‌ها و همراهی در انعکاس برنامه‌های اجرا شده توسط این نهاد اظهار داشت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ‌هایی در ابعاد مختلف بر علیه جامعه ما و به خصوص جوانان تحمیل کرده‌اند و امروز از مهمترین مأموریت ما در سپاه جهاد تبیین است.

موحد ادامه داد: یکی از عوامل موفقیت نظام اسلامی این است که مردم با ایمان و وحدت کلمه پشتیبان انقلاب و حامی ولی فقیه بوده و هستند.

فعالیت‌های قرارگاه ۱۹ دی در قم ایجابی است

وی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه ۱۹ دی ابراز داشت: این قرارگاه سال ۹۸ شکل گرفت و دبیری قرارگاه با سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام بود که بعد از فعالیت یکساله؛ بازینی هایی در کمیته‌ها صورت گرفت و ۱۴ کمیته ایجاد شد تا تعامل خوبی برای انجام اقدامات فرهنگی و جهادی در سطح استان صورت گرفت.

فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) عنوان کرد: یکی از اقدامات خوب فرهنگی که انجام شد راه اندازی کافه گفتگو برای دختران بود و باطراحی یک اتوبوس که به صورت سیار در مناطق مختلف حضور می‌یابد با حضور کارشناس و روانشناس در حوزه خانواده با جوانان ارتباط می‌گیرند که استقبال خوبی از این طرح شده است.

وی تاکید کرد: در راستای امربه معروف و نهی از منکر تلاش شده تا از توانمندی همه دستگاه‌های مختلف استفاده شود و بیش از ۹۰ درصد کارهای این مجموعه ایجابی است.

وی هدف اصلی انقلاب و نظام اسلامی و در نوک پیکان سپاه و بسیج را برداشتن موانع ظهور حضرت ولی عصر (عج) دانست و افزود: خداوند متعال امروز نصر، فتح و ظفر را به این ملت عطا کرده که این از برکات انقلاب اسلامی است.

ایجاد ۶۰ مرکز خانواده سبز با هدف پیشگیری از طلاق و استحکام خانواده

موحد به برخی از قادامت سپاه قم اشاره کرد و افزود: ۶۰ مرکز خانواده سبز با هدف پیشگیری از طلاق و استحکام خانواده و همچنین ۲۰ خانه اعتماد نیز در موضوع مبارزه با اعتیاد و یک کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ ذیل سپاه استان قم در مناطق مختلف کشور فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) همچنین با اشاره به گشت‌های عملیاتی رضویون بسیج گفت: این گشت‌ها با هدف کمک به ناجا در حفظ امنیت پایدار برقرار است.

موحد در خصوص برگزاری کنگره شهدای قم ابراز داشت: کنگره شهدای استان قم در سال ۱۴۰۱ برای دومین بار از آغاز برپایی این کنگره‌ها برگزار خواهد شد که اهتمام ویژه رسانه‌های استان را در پوشش و انعکاس این رویداد به عنوان یک حرکت فرهنگی بزرگ می‌طلبد.

در ابتدای این دیدار نیز مدیران رسانه‌های استان قم به بیان نظرات خود پرداختند و بر تعامل بیش از پیش سپاه با رسانه‌ها و نیز توجه ویژه این نهادی انقلابی به موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهر مقدس قم تاکید کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار