کد خبر: ۲۰۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
ارزانترین نرم افزار حسابداری باعث کاهش بیشتر هزینه‌ها خواهد شد، اما با این حال باید به امکانات آن نیز توجه کنید. نرم افزارهای حسابداری مختلفی با هزینه‌ها و امکانات متنوع برای انجام کلیه اموری حسابداری و مالی در دسترس عموم قرار گرفته است.

ارزانترین نرم افزار حسابداری باعث کاهش بیشتر هزینه‌ها خواهد شد، اما با این حال باید به امکانات آن نیز توجه کنید. نرم افزارهای حسابداری مختلفی با هزینه‌ها و امکانات متنوع برای انجام کلیه اموری حسابداری و مالی در دسترس عموم قرار گرفته است.

تاثیر نرم افزار حسابداری بر حسابداری چیست؟

حسابداری امری پر هزینه است، و در اکثر کشورهای جهان، حسابداران درآمد بسیار بالایی دارند. بهترین راه برای کاهش میزان هزینه‌های این بخش، و افزایش دقت در امور حسابداری، استفاده از نرم افزارهای حسابداری تخصصی است. امور حسابداری با دلیل پیچیدگی و حساسیتی که دارد، نیازمند انجام شدن توسط تیمی از متخصصین را دارد. با داشتن نرم افزار حسابداری می‌توان از خطاهای انسانی و اشتباهات محاسباتی جلوگیری کرد.به صورت کلی نرم افزارهای حسابداری ارزان قیمت،به دوبخش نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان ونرم افزار حسابداری فروشگاهی ارزان قیمت دسته بندی میشوند.

البته پیدا کردن ارزانترین نرم افزار حسابداری که بتواند کلیه این امور را به بهترین نحو احسن انجام دهد نیز خود دشواری‌هایی دارد. بسیاری از نرم افزارهای حسابداری هزینه اشتراک بالایی دارند، و در عین حال استفاده از آن‌ها سخت خواهد بود، و نیاز به آموزش خواهند داشت. این برنامه‌ها در صورتی کاربردی خواهند بود که علاوه بر سهولت در استفاده، هزینه زیادی نیز نداشته باشند، و در این صورت امکان کاهش هزینه‌های بخش حسابداری وجود خواهد داشت.

 لیست نرم افزارهای حسابداری ارزان قیمت

نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه چیست؟

یافتن ارزانترین نرم افزار حسابداری امر پیچیده‌ای نیست، و با بررسی قیمت‌های این دسته از برنامه‌ها و امکانات آن‌ها به راحتی نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه در این زمینه را پیدا خواهید کرد. یکی از اصلی‌ترین نکاتی برای خرید نرم افزار حسابداری باید به آن دقت کنید، قیمت این برنامه‌ها است.

در ادامه ما به بررسی لیست نرم افزارهای حسابداری ارزان قیمت ایرانی میپردازیم.

لیست نرم افزارهای حسابداری مقرون به صرفه

نرم افزار حسابداری چرتکه

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری هستید که در عین زیبایی ظاهری، دارای بهترین رابط کاربری و قیمت مقرونه به صرفه ای داشته باشد، نرم افزار حسابداری آنلاین چرتکه دقیقا همان چیزی است که میخواهید.نرم افزار حسابداری چرتکه هر دو دسته نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان ونرم افزار حسابداری فروشگاهی ارزان قیمت را ارائه میدهد.

با استفاده از دانش حسابداری در کنار بهره گیری از متخصصان به روز در حوزه برنامه نویسی، یک محصول کم نظیر در عرصه مالی و حسابداری تولید شده است. برای استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب چرتکه و آشنایی با بخش های مختلف آن، از میتوانید از نسخه دمو این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید.

نرم افزار حسابداری چرتکه

ویژگی های نرم افزار حسابداری چرتکه

  • زیبایی ظاهری و محیط کاربری آسان
  • پشتیبانی 24 ساعته و رایگان
  • ذخیره سازی آنی اطلاعات و پشتیبان گیری مداوم
  • قابلیت دسترسی در همه پلتفرم ها
  • جامعیت در عین قیمت مناسب

نرم افزار حسابداری سپیدار

در لیست نرم افزارهای ارزان قیمت،همکاران سیستم، یکی از شرکت‌های معروف نرم‌افزاری ایران، نرم افزار حسابداری سپیدار را طراحی نموده است. در واقع نرم افزار حسابداری سپیدار، یک نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه ،به عنوان یکی از با سابقه‌ترین نرم‌افزارهای حسابداری معرفی می‌شود.

ویژگی های نرم افزار حسابداری سپیدار

  • کاربردی بودن قسمت جست‌وجوی نرم‌افزار
  • قابل دسترس بودن برای کاربران
  • آسان و راحت بودن نصب سیستم

نرم افزار حسابداری فرداد

یکی از ارزان ترین نرم افزارهای حسابداری برای کسب‌و‌کارهای کوچک، نرم افزار حسابداری فرداد است که توسط شرکت آرین سیستم تولید و طراحی شده است. در واقع این شرکت در جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط با تولید نرم افزار فرداد در حوزه های مختلف خدماتی و.. توانسته است خدمات مطلوبی را به مشتریان خود ارائه دهد.

ویژگی های نرم افزار حسابداری فرداد

  • تعریف هم‌زمان چند کاربر
  • نصب و آموزش رایگان

نرم افزار حسابداری هلو

به همت برنامه نویسان حرفه‌ای مجموعه شرکت‌های طرفه نگار، کسب‌و‌کارهای کوچک و اصناف فروشگاهی می‌توانند از قابلیت‌های نرم افزار حسابداری فروشگاهی ارزان قیمت هلو به خوبی استفاده کنند. جالب است بدانید که یکی از دلایل محبوبیت نرم افزار هلو، پشتیبانی از بیش از ۲۰۰ گروه شغلی مختلف است.

ویژگی های نرم افزار حسابداری هلو

  • اختصاصی بودن نرم افزار برای هر صنف و شغل
  • هماهنگ بودن با قوانین دارایی

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزارهای حسابداری پارمیس با هدف ارائه خدمات مالی و حسابداری فروشگاهی، بازرگانی، تولیدی و شرکتی از ۱۵ سال پیش پاسخگوی طیف وسیعی از مشتریان بوده است. همچنین پارمیس یکی از ارزان ترین نرم افزارهای حسابداری است که با تولید ماژول و سامانه پیام کوتاه، سبد محصولات خود را متنوع کرده و توانسته است با ارائه امکانات مختلف و تخصصی نرم افزار در حوزه مالی و مدیریتی، رضایت مشتریان را به میزان قابل توجهی جلب کند.

ویژگی های نرم افزار حسابداری پارمیس

  • بهره‌مندی از رابط کاربری ساده
  • ارائه خدمات مناسب برای کسب و کارهای کوچک

نرم افزار حسابداری محک

نرم افزار حسابداری محک یک نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه موفقی است که از ۱۰سال پیش جایگاه خود را در بسیاری از کسب و کارها به خوبی پیدا کرده است. راحتی کار با نرم افزارمالی و امکان استفاده از برنامه به صورت تخصصی برای اصناف، از ویژگی‌های مورد پسند این نرم افزار حسابداری است.

ویژکی های نرم افزار حسابداری محک

  • ارائه خدمات برای صنف‌های مختلف
  • رابط کاربری جذاب نرم‌‎افزار

نرم افزار حسابداری قیاس

نرم افزار حسابداری قیاس از جمله نرم‌افزارهای مالی بسیار کارآمدی در لیست نرم افزارهای حسابداری مقرون به صرفه است که سرعت و امنیت آن بسیار زیاد است. به علاوه اگر قرار باشد به سرعت یک نرم افزار حسابداری خوب را در سیستم سازمان خود مستقر کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که آموزش نرم افزار به کاربران در کوتاه‌ترین مدت انجام خواهد شد.

ویِژگی های نرم افزارحسابداری قیاس

  • رابط کاربری جذاب
  • عدم نیاز به نصب سرور

نرم افزار حسابداری شایگان

نرم افزارهای حسابداری شایگان که با نام حسابگر شناخته می‌شوند، در نسخه و نام‌های مختلفی چون حسابگر اموال، حسابگر بازرگانی و حسابگر صنعتی در کنار نرم افزار حسابداری فروشگاه‌ها و اصناف در بازار موجود است. این نرم افزار یکی از معروف‌ترین نرم افزارهای مالی و از ارزان ترین نرم افزارهای حسابداری است،

ویژگی های نرم افزار حسابداری شایگان

  • گزارش‌دهی متنوع
  • مناسب برای بسیاری از اصناف

نرم افزار حسابداری آرین سیستم

در لیست نرم افزارهای حسابداری ارزان قیمت،یکی از معتبرترین تولیدکنندگان نرم افزار مالی حسابداری و اداری، شرکت آرین سیستم است.برای خرید نرم افزارحسابداری ارزان قیمت آرین سیستم یکی از پیشنهادات است، این نرم افزار مالی در کنار تولید نرم افزار در حوزه‌های مختلف توانسته است پاسخگوی نیاز مدیریت مالی کسب و کارهای کوچک و متوسط هم باشد. قیمت مقرون‌به‌صرفه این نرم افزار از مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

ویژگی های نرم افزار حسابداری آرین سیستم

  • مناسب بودن برای همه‌ی کسب‌و‌کارها
  • فضای کاربری مناسب

نرم افزارهای حسابداری تدبیر

شرکت پردازش موازی سامان نسخه اولیه نرم افزار حسابداری تدبیر را ۲۰ سال پیش برای شرکت‌های قدرتمندی چون گلدیران و سام سرویس طراحی و روانه بازار کرد.

این نرم افزار یکی از نرم افزارهای حسابداری مقرون به صرفه است که در برخی از کشورهای خاورمیانه مانند امارت متحده عربی و.. نصب و راه‌اندازی شده است و سابقه نصب ۵۰۰۰ نسخه در موسسات خصوصی و دولتی ایران را دارد.

ویژگی های نرم افزار حسابداری تدبیر

  • تداوم پشتیبانی تا ۱۰ روز پس از اتمام قرارداد

همچنین شما میتوانید،برای مشاهده قیمت انواع نرم افزار حسابداری،به تعرفه نرم افزار حسابداری مراجعه نمایید.

بررسی ویژگی های لیست نرم افزارهای حسابداری ارزان قیمت

بررسی ویژگی های لیست نرم افزارهای حسابداری ارزان قیمت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار