کد خبر: ۲۰۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
پایگاه خبری پلیس نوشت: سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از انهدام باند 9 نفره سارقان حرفه‌ای منازل، موبایل و موتورسیکلت با کشف 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"کیومرث کشوری" در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران کلانتری 27 اهواز با اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت 9 سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند، اظهار داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 2 دستگاه موتورسیکلت و 5 دستگاه تلفن همراه کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه تاکنون 10مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهمان مذکور در تحقیقات بعمل آمده به 20 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ کشوری با اشاره به اینکه یکی از سارقان تحت تعقیب مراجع قضائی به اتهام سرقت مسلحانه و دارای محکومیت 15سال حبس می باشد، در خاتمه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار