کد خبر: ۲۰۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت روزانه ۲۰ هزار تن انواع میوه در میادین میوه وترباره سراسر کشور توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما رئیس اتحادیه بارفروشان تهران درباره توزیع میوه های ویژه نوروز در بازار مصرف گفت : ما نوزیع میوه را از 13 اسفند اغاز کردیم و با هماهنگی  مناطق مختلف کشور روزانه 20 هزار تن انواع میوه را در میادین میوه و تره بار سراسر کشور توزیع کردیم .
دارایی نژاد با بیان اینکه در روز های پایانی  سال حجم عرضه میوه مورد نیاز مردم افزایش یافته افزود: روز های پایانی عرضه میوه روزانه به 30 هزارتن هم رسید به طوری که 80 درصد میوه های عرضه شده راهی بازار مصرف شده و 20 درصد باقی مانده نیز در کف بازار در انتظار توزیع است .
وی با بیان اینکه علاوه بر سیب زرد و قرمز و پرتغال مایحتاج دیگر مردم نیز عرضه شده گفت  : علاوه بر انواع خیار گلخانه ای و زمینی ؛ کیوی و نارنگی نیز در عرضه میوه های نوروزی قرار دارد  .
وی قیمت مصوب عرضه انواع میوه را درباره فروشی های بازار میوه و تره بار را برای پرتغال 9هزار تومان و برای سیب زرد 10هزار تومان و سیب قرمز را 11 هزار تومان عنوان کرد  و گفت: عرضه میوه شب عید تا 15 فرودین ماه 1401 ادامه خواهد داشت .
رئیس اتحادیه بارفروشات افزود :برای جلوگیری از التهاب در ایام آخر سال،  هیچ گونه افزایش در قیمت میوه نداشته ایم و وفور و فراوانی میوه تا جایی است که در میدان مرکزی میوه و ترباره تهران، 24 ساعته در حال کار برای تخلیه میوه های عرضه شده است :
همچنین سازمان میوه و ترباره تهران در ایام نوروز و به صورت روزانه میوه و دیگر مایحتاج مردم را در 260 مرکز وابسته به این سازمان عرضه می کند.

به گفته مدیر عامل سازمان میوه و تربار شهرداری تهران میوه های مورد نیاز از طریق میادین میوه و تربار شهرداری تهران با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می گیرد ، علاوه بر این همچنین عرضه گوشت و ماهی و اندواع سبزی وصیفی از نقاط مختلف کشور برای مصرف شهروندان در تهران وارد میدان مرکزی میوه و تربارشده است .
فصاحت افزود:زمان فعالیت میادین متعلق به شهرداری تهران افزایش بافته و به جز در سه روز اول نوروز بقیه روزها از 7 و نیم صبح تا هشت شب میادین به فعالیت خود ادامه می دهند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار