کد خبر: ۲۰۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
اگر دوست دارید به سبزه عیدتان شکل و جلایی بدهید که هم مدرن و فانتزی باشد؛ هم بامزه؛ می‌توانید این ایده‌های ساده نی‌نی‌بان را مرور کنید. تمام لوازمی که برای تزئین این سبزه‌ها استفاده شده در خانه‌تان موجود است.

برای تزئین سبزه عید فانتزی و مدرن باید از لوازم جدید استفاده کنید؛ گلدان پلاستیکی و سفالی چندان به درد نمی‌خورد. به این منظور برای چیدن هفت سین، نگاهی به این نمونه سبزه های جدیدی که برای نوروز 1401 تدارک دیده‌ایم بیاندازید. حتما یکی از آنها با لوازمی که در خانه شما پیدا می‌شود؛ جور در می‌آید. 

انواع سبزه عید فانتزی، درست کردن‌شان راحت است!

 

مدل سبزه عید فانتزی برای چه هفت سینی خوب است؟

سبزه‌هایی که مدرن‌اند؛ برای کسانی مناسب هستند که هفت سین مدرن و امروزی چیده‌اند؛ نه سبک سنتی و قدیمی. برای این هفت‌سین‌ها از کشت گیاهان مختلف استفاده می‌شود. ظرف سبزه هم کمی متفاوت و امروزی است.

مطلب پیشنهادی: دکور عید نوروز، ترند ۱۴۰۱ چیست؟

گیاه‌های مناسب سبزه عید فانتزی 

برای درست کردن سبزه عید فانتزی باید از گیاه‌هایی استفاده شود که رشد آن‌ها، مدل دلخواه را ایجاد می‌کند. مثلا گندم رشدی تیز دارد اما دانه نارنج برگ می‌دهد؛ هر کدام از این دو مدل برای مدل خاصی از سبزه مناسب است.

مطلب پیشنهادی: رنگ موی عید توناژهایی که در ایام کرونا می‌‌توانید در خانه درآورید!

 

انواع سبزه عید فانتزی، درست کردن‌شان راحت است!

مدل سبزی عید فانتزی گرد

برای ایجاد یک سبزه گرد، باید آن را در یک ماکت گرد درست کرد و دانه‌ها را داخل یک پارچه توری ریخت. سپس بذر بعد از جوانه زدن و رشد، شکل ماکت را به خود می‌گیرند.

مطلب پیشنهادی: ورزش مادر و کودک در منزل، از حالا تا عید خوش هیکل شوید!

انواع سبزه عید فانتزی، درست کردن‌شان راحت است!

مدل سبزه عید فانتزی ساده

برای درست کردن سبزه ساده فانتزی می‌توانید از فنجان نعلبکی‌های زیبای ساده‌ای که در منزل دارید؛ استفاده کنید. مثلا رنگ سبز، قرمز یا نارنجی با سبزه عید، خیلی زیبا می‌شوند.

مطلب پیشنهادی: همه چیز درباره نوروز، عید به زبان ساده

 

انواع سبزه عید فانتزی، درست کردن‌شان راحت است!

 

سبزه عید فانتزی مدرن و ساده

برای درست کردن یک مدل سبزه ساده می‌توانید از ظروف مینیمال چوبی استفاده کنید. این مدل فانتزی خیلی ساده است و به درد کسانی می‌خورد که هفت سینی امروزی چیده‌اند؛ دکور خانه‌شان مدرن یا صنعتی است. بنابراین سبزه‌های عادی به دکورشان نمی‌خورد.

انواع سبزه عید فانتزی، درست کردن‌شان راحت است!

سبزه عید فانتزی را بخریم یا درست کنیم؟

برای تهیه سبزه عید که الآن دیگر دیر است؛ می‌توانید سبزه را بخرید و با مدل‌هایی که در این آلبوم نی‌نی‌بان نشان دادیم؛ تزئینش کنید.

مطلب پیشنهادی: برای عید لباس چی بخرم؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار