کد خبر: ۲۰۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال حدفاصل انتهای تونل شماره ۱۶ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) برقرار است.

آقای ایمان محرابی نیا گفت:  تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و هم اکنون  ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و پل زنگوله تا سیاه بیشه را شاهد هستیم.  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا ، حدفاصل پلور تا آب اسک و محدوده بایجان  و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده های عوارضی قزوین و شهر رودبار را  دوربین های نظارتی نشان می دهد.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده های مهرویلا ، پل حصارک و پل کردان و  ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس هستیم.

 بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های کردستان و اردبیل
- بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران باعث کند شدن حرکت خودروها شده است 

با توجه به‌ وضعیت بار و برف محورهای  سراب - اردبیل، گرمی - بیله سوار  ریگان - ایرانشهر از جمله محورهای شریانی مسدود شده در کشور هستند.

با توجه به آغاز سال نو هم اکنون پیک سفر در برخی از محورهای کشور کاهش یافته و میزان بار ترافیکی هم نسبت به روزهای قبل در برخی از محورها کمتر شده است. 

 آزادراه قزوین - رشت

آزادراه قزوین - رشت

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار