کد خبر: ۲۰۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از شارژ شدن سهمیه نفت سفید خانوار‌های فاقد گاز طبیعی خبر داد.

شارژ  سهمیه نفت سفید خانوار‌های فاقد گاز طبیعیبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، سبحان رجب پور گفت: برای خانوار خوش نشین مازندران ۵۰۰ لیتر و خانوار‌های دائم ساکن استان ۵۰۰ تا ۶۰۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است که در کارت بانکی معرفی شده مشتریان شارژ می‌شود.

او اعتبار این دوره از توزیع سوخت نفت سفید را برای خانوار‌های دائم ساکن در مناطق فاقد گاز طبیعی از تاریخ ۱۴۰۱/۱/۱ تا ۱۴۰۱/۳/۱۵ اعلام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: اعتبار توزیع سوخت برای خانوار‌های خوش نشین که فاقد گاز طبیعی باشند از اول فرودین تا ۳۱ شهریور امسال می‌شود.

رجب پور افزود:عرضه نفت سفید به صورت الکترونیکی با شارژ سهمیه در کارت بانکی معرفی شده از سوی مشتریان انجام می‌شود.

به گفته رجب پور برای هر خانوار خوش نشین ۵۰۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است و برای خانوار‌های دائم ساکن یک نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره ۵۰۰ لیتر و خانوار‌های پنج نفره به بالا ۶۰۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده.

مصرف کنندگان نفت سفید سوز فاقد گاز طبیعی با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی‌های عرضه سوخت محل سکونت خود مراجعه و نسبت به دریافت مقدار سوخت تعیین شده اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش و توزیع فرآورده‌ای نفتی ساری  نیز گفت: مازندران نوروز ۱۴۰۱مشکلی در زنجیره تامین و توزیع فرآورده‌ای نفتی از قبیل بنزین، گاز، گازوییل و نفت سفید ندارد.


رجب پور افزود: روزانه حدود هشت میلیون و ۵۰۰ لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان مصرف می‌شود.


او گفت: ۱۳۴ جایگاه عرضه بنزین و ۸۷ جایگاه عرضه گاز سی ان جی منطقه ساری نوروز سال ۱۴۰۱ به مردم و مسافران خدمات می‌دهند.


رجب پور افزود: سیلندر‌های دو و ۱۱ کیلوگرمی گاز مایع نیز در برخی از جایگا‌های عرضه سوخت استان پیش بینی شده است.

مدیر منطقه ساری از شهروندان خواست تا شکایات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن‌های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار