کد خبر: ۲۰۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از انسداد مسیر راه 250 روستای این استان به علت بارش برف و کولاک شدید خبر داد.

کلیم‌اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با بیان اینکه بارش برف سنگین و کولاک تردد در برخی جاده‌های استان را با مشکل مواجه کرده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی و کولاک در  اکثر محورهای مواصلاتی، مسافران زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مسافران پیش از سفر وضعیت راه‌های کشور را استعلام کنند، افزود: با توجه به وضعیت محورهای مواصلاتی از مسافران  انتظار می‌رود پیش از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند. این سامانه شبانه‌روز آماده پاسخگویی به هموطنان است‌.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: علی‌رغم بارش برف و کولاک شدید در اکثر محورهای مواصلاتی از جمله گردنه‌ها، با تلاش شبانه‌روزی همکاران راهداری و همراهی پلیس‌راه و سایر دستگاه‌های اجرایی، تمامی راه‌های مواصلاتی باز شدند و تردد جریان دارد.

راه ۷۵۰ روستا باز شد

وثوقی در ادامه  با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی استان اردبیل ادامه داد: با وجود بارش برف بیش از هزار راه روستایی نیازمند بازگشایی بودند که با تلاش راهداران راه ۷۵۰ روستا باز شد ولی راه ۲۵۰ روستا همچنان مسدود است که تلاش می‌کنیم تا فردا راه این روستاها را هم بازگشایی کنیم.

وی گفت: در روستاهای انگوت و گرمی به علت حجم بارش و میزان کولاک با مشکل زیاد روبه‌رو هستیم که در صورت مساعد بودن هوا و کاهش بارش برف، راه روستاهای این شهرستان‌‌ها تا فردا باز خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار