کد خبر: ۲۰۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
جزئیات ترافیکی محورهای پرتردد کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی خبر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس اطلاعات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تا ظهر روز پنج‌شنبه 4 فروردین ماه سال 1401؛ ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا سه راهی دیزین ، پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده ولی آباد و مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و هزارچم تا ولی آباد وجود دارد.

همچنین ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های آب اسک ، بایجان حدفاصل سه راهی چلاو تا تونل شماره یک و مسیر شمال به جنوب محدوده های تونل شماره یک ، بایجان و آب اسک نیز دیده می‌شود.

بر این اساس وضعیت تردد در محور آزادراه قزوین - رشت؛ محدوده شهر رودبار نیز ترافیک سنگین گزارش  شده و تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال (قطعه یک) ثبت شده است.

همچنین محور چالوس دارای بارش پراکنده برف و باران ، آزادراه تهران - شمال دارای بارش پراکنده باران و محورهای هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

بر اساس این اطلاعات، ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده های مهرویلا و پلیس راه مهرشهر و همچنین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس وجود دارد.

گفتنی است، محور ریگان - ایرانشهر در حال حاضر مسدود است اما تردد از مسیر انحرافی امکان پذیر می باشد. از سوی دیگر محورهای گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، پونل - خلخال، وازک - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند نیز دارای انسداد فصلی است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار