کد خبر: ۲۰۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه‌های روستایی مسدود شده از بارش برف و کولاک اخیر بازگشایی شده و فقط راه ۲ روستای صعب‌العبور باقی‌مانده که امروز بازگشایی می‌شوند.

کلیم‌اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداران استان اردبیل راه‌های روستایی مسدود شده از بارش برف و کولاک اخیر در استان اردبیل بازگشایی شده و فقط راه دسترسی ۲ روستای صعب‌العبور و کوهستانی در منطقه گرمی و انگوت باقی‌مانده که این راه‌های روستایی نیز امروز بازگشایی می‌شوند.

وی افزود: ۶۰ اکیپ نوروزی راهداری با ۲۳۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۴۳۰ نفر نیروی انسانی تا پایان تعطیلات در ۲۲ راهدارخانه ثابت و سیار استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی استان بیان کرد: هم‌اکنون شاهد آسمانی ابری تا نیمه ابری در اکثر محورهای مواصلاتی استان هستیم و در محورهای رضی-گرمی بارش برف و در محور خلخال- اسالم کولاک مقطعی هستیم و با تلاش همکاران راهداری کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه مسافران پیش از سفر وضعیت راه‌های استان را استعلام کنند، گفت: با توجه به وضعیت محورهای مواصلاتی از مسافران  انتظار می‌رود پیش از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند. این سامانه به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است‌.

انتهای پیام/3463/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار