کد خبر: ۲۰۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار بزرگ مواد خوراکی احتکار شده به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ شهرام امیریان در خصوص کشف انبار مواد غذایی احتکار شده در ورامین اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان انبار بزرگ حاوی انواع مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم در شهرستان ورامین کشف شد.

امیریان گفت: با هماهنگی و همکاری عوامل ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین در بازرسی از این انبار چندین تن انواع مواد غذایی احتکار شده از جمله: قند، شکر، برنج خارجی، روغن و غیره به ارزش کارشناسی شده بیش از ۶ میلیارد ریال کشف شد.

جانشین انتطامی شرق استان تهران در ادامه با اشاره به اینکه در این راستا پرونده قضائی تشکیل و انبار مذکور پلمب شد، افزود: یک نفر متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در چارچوب قانون به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در رابطه با مقابله با قاچاق و احتکار کالا، با قانون شکنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار