کد خبر: ۲۰۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
استاندار سمنان:
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه بستر لازم برای ماندگاری مسافران در استان فراهم‌شده است، گفت: ۸۵ گروه جهادی طی ایام نوروز به مسافران استان خدمات می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه دوشنبه در ششمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ۸۵ گروه جهادی طی ایام نوروز سال جاری به مسافران استان سمنان خدمات لازم را ارائه می‌دهند، ابراز داشت: فعالیت این گروه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی بابیان اینکه به منظور مراقبت از مردم و مسافران برای روزهای دوازدهم و سیزدهم باید تمام امکانات استان بسیج شود، افزود: تمامی نهادهای خدماتی، همچون روزهای گذشته می‌بایست بکوشند تا مسافران روزهای باقی‌مانده تعطیلات نوروزی را به‌خوبی و در نهایت آرامش و سلامت پشت سر بگذارند.

استاندار سمنان بابیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان همچون چند روز گذشته نسبت به تأمین سوخت وسائط نقلیه مسافران باید اهتمام لازم را داشته باشد، ابراز داشت: برای سپری شدن روزهای پایانی تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ با آرامش و امنیت ایجاد این تمهیدات در اولویت است.

هاشمی با بیان اینکه حفظ جان مردم و مسافران، اولویت اول در استان است و از این رومی بایست تا تمامی مسئولان با جدیت وظایف خود را به نحو مطلوب به انجام رسانند، تصریح کرد: نا بر اعلام آمار رسمی خوشبختانه استان سمنان جزو استان‌های برتر کشور در حوزه خدمت‌رسانی به مسافران و زائران است که این امر موید تلاش شبانه‌روزی و جهادی اعضای ستاد، مسئولان و همراهی مردم استان محسوب می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات خوب و به موقع تمامی دست‌اندرکاران، بستر ماندگاری مسافران در استان فراهم‌شده است که بر این اساس به نسبت سال‌های گذشته، مسافران زمان بیشتری را برای استفاده از خدمات در استان گذراندند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار