کد خبر: ۲۰۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان طی بازدید از رده‌های انتظامی چابهار ازآمادگی کامل پلیس سیستان و بلوچستان برای تامین امنیت مسافران و گردشگران نوروزی در چابهار خبر داد.

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به حضور خیل عظیم مسافران وگردشگران نوروزی از اقصی نقاط کشور و مهمانان خارجی به شهرستان چابهار جهت استفاده از طبیعت بکر و سواحل دریا گفت: پلیس شهرستان چابهار با تمام امکانات و توان در راستای برقراری امنیت کامل شهرستان بندری چابهار و برقراری و نظم و انضباط اجتماعی تا پایان تعطیلات نوروزی اهتمام ویژه دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به پوشش مناسب و مطلوب انتظامی تفرجگاه ها و محل های اسکان مسافران نوروزی و برنامه ریزی در جهت اطلاع رسانی و ارائه هشدارهای پلیسی به مسافران نوروزی از اقدامات گسترده و انتظام بخشی لازم برای تامین نظم و امنیت در نوروز خبر داد.

سردار طاهری افزود: طرح های انتظامی و ترافیکی نوروز تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت و در این طرح پلیس با افزایش اقدامات انتظامی و ترافیکی در راستای ایجاد امنیت مطلوب و گسترده برای مسافران و گردشگران اقدام خواهد کرد.

 انتهای پیام/3139

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار