کد خبر: ۲۰۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، رودبار، فاریاب و قلعه‌گنج در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در راستای حمایت از تولید و توجه به شرکت‌های دانش بنیان در سال گذشته و امسال، اعتبارات بسیار خوبی را مصوب کرده است که ضرورت دارد این اعتبارات بر مبنای تولیدات با کیفیت هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، منصور شکرالهی امروز در آیین تودیع و معارفه شهرداران شهر نودژ اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغالزایی، مدیران دولت مردمی برای تحقق شعار سال، برنامه‌ها و اقدامات کاربردی مفیدی را در این راستا انجام دهند.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در راستای حمایت از تولید و توجه به شرکت‌های دانش بنیان در سال گذشته و امسال، اعتبارات بسیار خوبی را مصوب کرده است که ضرورت دارد این اعتبارات بر مبنای تولیدات با کیفیت هزینه شود.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از اولویت‌های مجلس و دولت دانست و افزود: این مسئله نیازمند همت مدیران و تلاش آنان برای رسیدن به وضعیت مطلوب و ایجاد توسعه و پیشرفت است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت‌های خوبی در زمینه گردشگری و بوم‌گردی در پنج شهرستان جنوبی وجود دارد و با پیگیری‌های صورت گرفته، معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به‌زودی به منطقه سفر می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های این وزارتخانه، شاهد توسعه و گسترش گردشگری در این مناطق باشیم.

انتهای پیام/۲۶۵۵

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار