کد خبر: ۲۰۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: با حضور نام‌آوران قرآنی اردبیل، آیین استقبال از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی ظهر امروز در جلسه مشترک با نهادها و موسسات قرآنی استان، کارگروه قرأنی قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا(س) و معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل عباس(ع) که با هدف هماهنگی برنامه‌های آیین استقبال از ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار کرد: آیین استقبال از رمضان روز پنج‌شنبه ۱۱ فروردین در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: آیین استقبال از رمضان یکی از آیین‌های فرهنگی و معنوی در دارالارشاد اردبیل است که هرساله هم‌زمان با فرا رسیدن بهار قرآن با حضور پرشور شهروندان، پیرغلامان دربار سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، مبلغین، مداحان و چهره‌های برتر قرآن برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه، حفظ این آیین و آمادگی روزه‌داران و نمازگزاران برای خودسازی، تزکیه نفس و حضور در ماه بخشش و مغفرت است.

ابراهیمی ادامه داد: از آن‌جایی که جامعه امروز نیاز به نوعی قرآن‌درمانی دارد، ماه رمضان فرصت مغتنمی است تا پیام‌های الهی درک شود، این آیین همراه با محفل انس با قرآن خواهد بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار