کد خبر: ۲۰۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
دوره بین‌المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال از ۱۵ فروردین ماه جاری با حضور بیش از ۲۰۰ مربی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته آموزش و پژوهش با همکاری واحد بین‌الملل دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال در راستای ارتقای سطح دانش حرفه‌ای مربیان طراز اول کشور و انتقال تجربه مربیان بزرگ دنیا، دوره بین‌المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال را با محوریت انتقال تجربه با حضور ویتال هاینن مربی پرافتخار بلژیکی برگزار خواهد کرد.

برنامه‌ریزی تمرینات برای آماده‌سازی تیم، دروس طراحی تمرین برای تیم‌های پیشرفته، مدیریت تیم در طول مسابقه و کاربردهای آنالیز برای مربیان از جمله محورهای این دوره است.

بیش از 200 مربی درجه یک (100 نفر) و بین‌المللی (103 نفر) از استان‌های مختلف کشور برای حضور در این دوره که از 15 تا 17 فروردین برگزار می‌شود، ثبت‌نام کردند.

چند شرکت‌کننده خارجی نیز برای حضور در این دوره درخواست دادند، اما هنوز روند ثبت‌نام آنها قطعی نشده است.

به دلیل همزمانی با ایام ماه مبارک رمضان، این دوره از ساعت 15 تا 22 روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 15 تا 17 فروردین در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

ویتال هاینن نیز بامداد روز دوشنبه 15 فروردین از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شود و روز پنجشنبه 18 فروردین تهران را ترک خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار