کد خبر: ۲۰۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
گروه استان‌ها- استاندار اردبیل گفت: تامین امنیت و حفظ نظم و آرامش جامعه مرهون ایثارگری‌های نیروی انتظامی است که برای آسایش مردم کوشیده‌اند و این حرکت ارزنده اخیر نیروهای انتظامی استان صحنه‌ای از اقدام مردم‌گرایانه و انسان‌دوستانه آنها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی اظهار داشت: نیروهای مخلص انتظامی به عنوان بخشی از مردم استان که همواره تامین امنیت و حفظ نظم و آرامش جامعه مرهون ایثارگری‌های آنان است، برای آسایش مردم کوشیده‌اند و این حرکت ارزنده اخیر نیروهای انتظامی استان صحنه‌ای از اقدام مردم‌گرایانه و انسان‌دوستانه آنها است.

وی ضمن تقدیر از اقدام نوع‌دوستانه شما سه مامور نیروی انتظامی بیان کرد: قطعا زحمات نیروهای انتظامی و نظامی که در دفاع از حریم امنیت جامعه و کشور تلاش می‌کنند همواره مورد تقدیر مردم است.

استاندار اردبیل در این آئین با اهدای لوح تقدیر از ستوان دوم مرتضی ستوده ، استوار یکم حسین محمدزاده و استوار یکم مهدی فخیمی قدردانی کرد.

گفتنی است اخیرا کلیپی از دوربین مداربسته در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد سه تن از نیروهای انتظامی استان اردبیل یک معلول جسمی و حرکتی که قدرت تکلم نیز نداشته را بغل گرفته و با عبور از پل عابر پیاده به آن سوی خیابان در شهر اردبیل انتقال دادند.

انتهای پیام/144/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار