کد خبر: ۲۰۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
احسان روزبهانی (کاپیتان تیم ملی بوکس ایران) و گلاره ناظمی دیلمی (داور ایرانی فوتسال بانوان) مهمانان روزهای 12 و 13 فروردین «تاک» می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از روابط عمومی سیما، احسان روزبهانی، مشت‌زن وزن 81+ کیلوگرم تیم ملی تیم ایران، اهل شهر بروجرد است. او کاپیتان تیم ملی بوکس ایران می‌باشد که در مسابقات جوانان آسیا 2006 میلادی در کشور هندوستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. همچنین قهرمانی کشور از سال 1385 تا 1390 را در کارنامه کاری خود دارد. وی دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی بود.احسان روزبهانی و گلاره ناظمی مهمانان «تاک»

احسان روزبهانی به تازگی در سال 1399 ، سال 2020 میلادی در مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس ایران شرکت نمود و موفق به شکست تمام حریفان خود در رده وزنی 91 کیلوگرم شد.وی مهمان امروز دوازدهم فروردین در برنامه «تاک» خواهد بود.

گلاره ناظمی دیلمی، داور ایرانی فوتسال بانوان از سال 2014 به عنوان داور بین‌المللی انتخاب شد. گلاره ناظمی، داوری را ابتدا با فوتبال و بعد با قضاوت در لینگ برتر فوتسال بانوان آغاز کرد و در رقابت‌های فوتسال جام باشگاههای جهان مردان 2019 در تایلند به عنوان داور اول مسابقه تیم‌های بارسلونا برابر شنزن چین، نماینده تایلند در برابر تیم بوکاجونیورز آرژانتین، شنزن چین در برابر منگوس برزیل و دیدار پایانی مسابقات را قضاوت کرد. ایشان مهمان آخرین روز برنامه نوروزی «تاک» که سیزهمین فروردین پخش می‌شود، خواهد بود.

ویژه برنامه نوروزی «تاک» با شعار «روایت ایده‌های قابل گسترش» در ایام نوروز 1401، میزبان چهره‌های مطرح حوزه‌های مختلف هنر و ورزش خواهد بود. مهمانان این برنامه در بخش اول برنامه به صورت تد اکس، روایت شکست‌ها و موفقیت‌ و فراز و نشیب زندگی خود را برای مخاطب بازگو خواهند کرد و در بخش دوم به سؤالات جذاب و متفاوت داریوش کاردان پاسخ خواهند گفت.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد بود که در ایام نوروز، هرشب ساعت 24 پخش می‌شد. آخرین قسمت برنامه نوروزی «تاک» فردا سیزدهم فروردین به روی آنتن می‌رود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار