کد خبر: ۲۰۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: از شهرداری برای تحقق وعده خود مبنی بر تأمین و نوسازی دو هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در سال جدید با کمک دولت حمایت می‌کنیم.

حمایت از شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقلناصر امانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رقم تحقق بودجه سال ۱۴۰۰ بر اساس اظهارات شهردار تهران اظهار کرد: ما امروز صبح در جلسه هم اندیشی با آقای زاکانی در جریان قرار گرفتیم که ۹۳ درصد از بودجه اصلاح شده شهرداری محقق شده که باید در کمیسیون بودجه گزارشات تفصیلی از معاونت مالی شهرداری دریافت و بررسی شود تا بتوانیم اظهارنظر کنیم.

او افزود: ما در خصوص میزان تحقق بودجه، بنا را بر صداقت و حسن نیت می‌گذاریم و حتما انجام شده است چرا که اگر غیر از این باشد شهردار تهران در تریبون رسمی موضوع را اعلام نمی‌کند.

امانی در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی نیز گفت: شهردار تهران در این خصوص اعدادی را مطرح کرد که ۹۰۰ دستگاه از مسیر فاینانس نفت توسط دولت خریداری می‌شود و یک هزار دستگاه نیز توسط شهرداری دستگاه نوسازی و تعمیر می‌شود و با جمع تأمین دیگر دستگاه‌های وعده داده شده، به دو هزار و ۵۰۰ دستگاه در سال جاری می‌رسد.

او تأکید کرد: ما حمایت می‌کنیم که این وعده عملی شود، هرچند وعده سنگینی است و امیدواریم دولت به قول خود عمل کند؛ بعید به نظر می‌رسد در طول یک سال محقق شود و شاید در صورت وجود منابع در چند سال بتوان به نتیجه رسید، اما اگر این اتفاق بیفتد و دولت به وعده خود عمل کند، باعث خوشحالی ما خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در پایان یادآور شد: در این زمینه ۸۲.۵ درصد سهم دولت و ۱۲.۵ درصد سهم شهرداری است که امیدواریم به نتیجه برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار