کد خبر: ۲۰۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
سومین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها با موضوع «تاریخ، فرهنگ و هنر استان همدان» خردادماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این همایش ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ از سوی  بنیاد ایران‌شناسی و با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در شهر تهران برگزار خواهد شد.

روابط‌ عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری اعلام کرد: تمام مقالات این همایش در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.

باستان‌شناسی و تاریخ استان‌ همدان، جغرافیای تاریخی، وجوه تسمیه، تاریخ استان (قبل از اسلام، بعد از اسلام، دوران معاصر)، بناها، آثار و اشیای باستانی و تاریخی استان، جغرافیای استان‌ همدان، جغرافیای روستایی و عشایری استان، بازار و بازارچه‌های استان، فرهنگ استان‌ همدان، گویش، ‌ادبیات و ادبیات عامه در استان، صنایع و هنرهای دستی استان، مفاخر و مشاهیر استان، ورزش، بازی‌های بومی و محلی و سرگرمی‌های خاص در استان و... از محورهای این همایش است.

دومین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها «تاریخ، فرهنگ و هنر کرمانشاه» دی‌ماه سال گذشته توسط بنیاد ایران‌شناسی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و حمایت سیویلیکا برگزار شد.

انتهای پیام 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار