کد خبر: ۲۰۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی خبر داد؛
سردار «داوطلب» گفت: فرماندهی مرزبانی استان خراسان شمالی با تعامل بیشتر با اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان می‌­تواند در جهت جمع‌­آوری اسناد و آثار شهدای مرزبانی و احصاء نقش مرزبانی در دفاع مقدس این اداره‌­کل را یاری کند. ­

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با فرمانده مرزبانی استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (یک‌شنبه) با هدف تبریک ایام نوروز و حلول ماه مبارک رمضان، با حضور با سردار «قربانعلی داوطلب» فرمانده مرزبانی استان دیدار کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در این دیدار، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری، همفکری و تعامل بیش‌تر، شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی در جهت نشر و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت باشیم.

وی افزود: دفاع مقدس سرشار از الگوهایی است که جوانان ایران اسلامی با تأسی به آن‌ها می‌توانند در جهت پیشرفت و آبادانی بیش از پیش جمهوری اسلامی گام بردارند.

آمادگی مرزبانی خراسان شمالی برای جمع‌آوری اسناد شهدا

سردار «داوطلب» نیز در این دیدار اظهار داشت: فرماندهی مرزبانی استان خراسان شمالی این آمادگی را دارد تا در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای مرزبانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از این شهدای والامقام به‌عنوان شهدای مظلوم یاد کرده‌اند، قدم­‌های مؤثری بردارد تا ضمن ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت، سیره زندگی شهدای مرزبانی را به نسل­‌های بعد نیز منتقل کند.

وی تأکید کرد: فرماندهی مرزبانی استان خراسان شمالی با تعامل بیشتر با اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان می‌­تواند در جهت جمع‌­آوری اسناد و آثار شهدای مرزبانی و احصاء نقش مرزبانی در دفاع مقدس این اداره‌­کل را یاری کند. ­

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار