کد خبر: ۲۰۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
با دستور رییس‌جمهور
رئیس جمهور، وزارت اطلاعات را مکلف کرد با همکاری تمامی نهادهای ذی‌صلاح به سرعت تمامی عوامل مؤثر حادثه روز گذشته مشهد را شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و نتیجه را به اطلاع عموم مردم برسانند.

رئیس جمهور، وزارت اطلاعات را مکلف کرد با همکاری تمامی نهادهای ذی‌صلاح به سرعت تمامی عوامل مؤثر حادثه روز گذشته مشهد را شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و نتیجه را به اطلاع عموم مردم برسانند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی ضمن محکومیت حادثه روز گذشته در حرم مطهر امام رضا (ع) و تسلیت شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی، تاکید کرد: قطعاً این حادثه ناگوار که به دست یکی از عناصر منحرف و تحت تأثیر گروه‌های تکفیری آمریکایی صورت گرفته است باعث وحدت و انسجام بیشتر از پیش علاقه‌مندان به اسلام و ایران اسلامی می شود.

متن پیام رئیس جمهور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه دیروز در آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام که مأمن تمامی انسان‌های آزاده جهان فارغ از هرگونه دین و مذهب است و موجب شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اصلانی و مجروحیت دو طلبه عزیز جهادگر شد؛ باعث تأثر و جراحت قلبی اینجانب و همه محبان این امام رئوف گردید.

ایشان از مبلغان جهادی اسلام ناب بود که مستضعفان شیعه و اهل سنت حاشیه شهر مشهد مقدس، مجاهدت‌های ایشان را از نزدیک دیده بودند.

قطعاً این حادثه ناگوار که به دست یکی از عناصر منحرف و تحت تأثیر گروه‌های تکفیری آمریکایی صورت گرفته است باعث وحدت و انسجام بیشتر از پیش علاقه‌مندان به اسلام و ایران اسلامی شده و رسوایی جریان‌های انحرافی به همراه خواهد داشت. وزارت اطلاعات با همکاری تمامی نهادهای ذی‌صلاح موظفند به سرعت تمامی عوامل مؤثر این حادثه را شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و نتیجه را به اطلاع عموم مردم برسانند.
اینجانب شهادت مظلومانه ایشان را به خانواده معظم شهید بزرگوار، همراهان و دوستان ایشان و حوزه علمیه خراسان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، علو درجات ایشان و سلامتی و شفای دو عزیز دیگر مجروح این حادثه را خواستارم.
سیدابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار