کد خبر: ۲۰۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
تیم نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، فردا دوشنبه مهمان استقلال تهران است.

نساجی در اندیشه شگفتی مقابل استقلالبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم نساجی مازندران از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه فردا دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی مهمان استقلال تهران است.


از نکات جالب این دیدار، حضور تماشاگران در ورزشگاه است تا بر هیجان این بازی افزوده شود. پرشور‌های قائم شهری خودشان را آماده کرده اند تا فردا با حضور پرشور در ورزشگاه آزادی تهران و حمایت از تیم محبوبشان، بار دیگر بتوانند حریف آبی پوش خود را متوقف کنند.

از تقابل‌های جذاب این بازی، رقابت ساکت الهامی و فرهاد مجیدی است. ساکت و فرهاد برای ششمین بار رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. یک پیروزی برای هر یک از طرفین و سه تساوی تا به اینجا ثبت گردیده است. اما جدال ساکت و فرهاد در فینال جام حذفی فصل ۹۹-۹۸ (دو سال پیش)، جزء پرحاشیه‌ترین رقابت طرفین بوده است. تراکتور با تفکرات الهامی در یک دیدار جنجالی و پرگل مقابل استقلال ۳ - ۲ پیروز میدان شد، تا دست مجیدی از جام کوتاه بماند و تراکتوری‌ها برای دومین مرتبه جام قهرمانی حذفی را بالای سر بردند. در آن دیدار ساکت در کنار زمین به دلیل اعتراض‌های بیش از حد به موعود بنیادی فر (داور) از زمین بازی اخراج شد و کمیته انضباطی حکم سخت گیرانه شش ماه خانه نشینی او را داد.


حال باید دید تیم نساجی می‌تواند دست به کار بزرگی بزند و صدرنشین فعلی لیگ برتر را متوقف کند و آیا نتیجه دیگری رقم خواهد خورد؟

در یگر دیدار این مرحله مسابقه تیم‌های پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب یکشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. برنده این بازی به مصاف تیم شگفتی ساز خلیج فارس ماهشهر خواهد رفت.


تیم مس کرمان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ دیشب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان خیبر خرم آباد بود که این بازی با نتیجه ۱ بر ۰ به سود مس پایان یافت.
مس کرمان که با تک گل یاسر فیضی در دقیقه ۴۲ موفق به شکست شاگردان فراز کمالوند شد، حالا باید منتظر بماند تا پس از برگزاری دیدار نساجی مازندران مقابل استقلال تهران، برای رسیدن به فینال با برنده این دیدار مصاف بدهد.


در همین چارچوب، دو تیم خلیج فارس ماهشهر و مس رفسنجان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از تساوی دو تیم در زمان عادی، به وقت‌های اضافه کشیده شد که دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش به نتیجه یک – یک مساوی رضایت دادند؛ نهایتا در ضربات پنالتی این تیم خلیج فارس ماهشهر بود که موفق به شکست حریف خود شد و به دور بعد صعود کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار