کد خبر: ۲۰۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
رئیس کل دادگستری اردبیل:
اردبیل-رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تداوم موفقیت ها در دادسرا مستلزم برنامه ریزی دقیق و مشارکت تمامی همکاران در برنامه ریزی های کلان با اظهارنظرهای دقیق و کارشناسی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو صبح یکشنبه در بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: با مداقه در آمار مقایسه‌ای واصله از مرکز نسبت به سایر استان‌ها، کار جهادی دادسرای مرکز در سال گذشته ستودنی بوده و قابل تقدیر است.

وی افزود: به نسبت سایر استان‌ها میزان بار مراجعات مردم استان به محاکم قضائی کمتر است و ما در رسیدگی به پرونده‌ها نیز با تلاش و همکاری قضات رتبه‌های بالای کشوری را به خود اختصاص دادیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: تداوم این موفقیت‌ها مستلزم برنامه ریزی دقیق‌تر و مشارکت تمامی همکاران در برنامه ریزی های کلان با اظهارنظرهای دقیق و کارشناسی شده است که خود باعث نیروسازی در تشکیلات شده و پویایی تشکیلات در رسیدگی‌های قضائی و چشاندن طعم شیرین اجرای عدالت در جامعه را در پی خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه از تک تک شعب رسیدگی کننده بازدید کرد و ضمن عرض خدا قوت به همکاران از نزدیک مستمع درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده آنها قرار گرفت و همچنین به برخی از درخواست‌های اربابان رجوع حاضر در مجتمع پاسخ و دستورات قضائی لازم را صادر نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار