کد خبر: ۲۰۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
معاون صنایع عمومی وزارت صمت با اشاره به آغاز طرح مبارزه با لوازم یدکی خودرو قاچاق و تقلبی در بازار گفت: در هفته جاری نظارت بر بازار لوازم یدکی قاچاق و تقلبی تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری محمد مهدی برادران، امروز در حاشیه سومین جلسه سلسله نشست‌های ستاد مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی وزارت صمت در جمع خبرنگاران، درباره مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی اظهار کرد: همراهی کامل بین اصناف و تولید‌کنندگان درخصوص مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی صورت گرفته است. 

معاون صنایع عمومی وزارت صمت افزود: مبارزه با کالاهای قاچاق نیازمند همت جمعی است ضمن اینکه کار ما به صورت 100 درصد سیستماتیک است و زیرساخت‌‌های لازم به صورت الکترونیکی فراهم شده است اما در کنار آن از ظرفیت‌های دستگاه‌های نظارتی و قضایی نیز استفاده می‌کنیم. 

وی افزود: نظارت‌هایی در خصوص مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی در برخی از استان‌ها آغاز شده است و در هفته جاری تشدید می‌شود و نظرسنجی‌هایی نیز از مردم انجام شده است. 

* رئیس سازمان ملی استاندارد‌: برنامه‌‌ جدید‌ی برای مبارزه با کالای غیراستاندارد در بازار داریم

در ادامه، مهدی اسلام پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد‌ در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: وزارت صمت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برنامه‌ریزی جدیدی را برای مبارزه با کالاهای قاچاق و غیراستاندارد در فضای بازار آغاز کرده‌اند و مصوبات خوبی نیز تاکنون داشته است و امیدواریم که این مصوبات به خوبی اجرا شود د و در نهایت نیز به تولید کمک کند. 

* رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز: وزارت صمت عزم‌ خوبی‌ در پالایش بازار از کالا‌ی قاچاق‌ دارد

در ادامه، علی مویدی خرم آبادی، رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز بیان داشت: خوشبختانه شاهد یک اتفاق جدید در حوزه مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی هستیم، عزم و اراده خوبی در وزارت صمت و اعضای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا در جهت پالایش بازار از کالاهای قاچاق وجود دارد و در این سطح نیازمند آموزش همگانی برای مصرف کنندگان و عرضه‌کنندگان هستیم که در جلسه امروز با حضور وزیر صمت تصمیمات خوبی اتخاذ شد تا بتوانیم توسط اثربخشی این طرح را افزایش دهیم.  

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار