کد خبر: ۲۰۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش بینی می‌کنیم که ۵۰۰ هزار نفر ایرانی را برای تماشای مسابقات جام جهانی از ایران جا به جا کنیم.

آقای رستم قاسمی گفت: برای جا به جایی مسافران ایرانی که قصد تماشای مسابقات جام جهانی را دارند، ایران آمادگی جابه جایی آن‌ها از طریق جزیره کیش را دارد. ما پیش بینی می‌کنیم که ۵۰۰ هزار نفر ایرانی را برای تماشای مسابقات از طریق ناوگان هوایی و دریایی به قطر ببریم.
 
به گفته وزیر راه و شهرسازی تمامی زیرساخت‌های لازم، در جزیره کیش و سایر بنادر جنوبی کشور فراهم می‌شود و با همکاری وزارت گردشگری و وزارت ورزش و جوانان از روند تامین زیرساخت‌ها در این بخش حمایت خواهیم کرد و در حال برنامه ریزی برای ورود مسافرانی جام جهانی در قالب توریست  به جزیره کیش هستیم.
 
هم اکنون ۳۶ پرواز به سمت قطر و بالعکس انجام می‌شود و با تأمین امکانات و برگزاری جلسات مشترک در حوزه هوایی و دریایی برای مسافران جام جهانی این امکان فراهم می‌شود.
 
وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی و وزارت حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر مهم‌ترین دستگاه‌های متولی در همکاری برای پشتیبانی از این رویداد هستند، همه برنامه‌ها در داخل ایران با همکاری وزارتخانه‌های دیگری همچون وزارت خارجه، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ورزش و جوانان انجام خواهد شد.
برچسب ها: حمل ونقل ، جام جهانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار