کد خبر: ۲۰۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کارشناس سازمان هواشناسی:
کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد و گرد و غبار در بخش‌هایی از کشور خبر داد و گفت : حداکثر دما امروز در تهران به ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خانم کبری رفیعی افزود: در ۲۴ ساعت آینده در مناطق جنوب غرب و غرب کشور و مناطق مرکز و جنوب و به تدریج درشمال غرب آسمان غبارآلود خواهد بود و در بعضی از ساعات وزش باد هم افزایش خواهد داشت.

به گفته رفیعی امروز در شمال آذربایجان شرقی و غربی سواحل شمالی دامنه های جنوبی البرز و سمنان، تهران، البرز، قزوین و مناطقی از جنوب غرب، بخش هایی از اصفهان، فارس و بوشهر رگبار پراکنده و گاهی اوقات وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی افزود:‌ روز پنجشنبه در استان‌های ایلام، لرستان، استان مرکزی، خوزستان، قزوین، البرز، سواحل شمالی و بخش هایی ازاصفهان، فارس و بوشهر و کرمان رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی برای روز جمعه در استان‌های همدان، مرکزی ، قم ، تهران ، البرز و ارتفاعات استان‌های لرستان، شرق خوزستان، اصفهان و کرمان بارش پراکنده پیش بینی کرد. و گفت: آسمان تهران امروز ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود و گاهی اوقات وزش باد شدید خواهد شد .

وی افزود: حداکثر دمای تهران ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود و حداقل دمای تهران نیز ۱۸ درجه خواهد بود ضمن اینکه گرمترین مرکز استان، اهواز با دمای حداکثر ۴۰ درجه بالای صفر و پس از آن، شهر ساری با ۳۹ درجه بالای صفر گزارش شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار