کد خبر: ۲۰۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
به گفته مدیرعامل بیمه رازی، روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته است.

اخبار شرکت‌ها؛ علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در نخستین سالگرد چاپ شماره روزنامه رازی، اطلاع رسانی دقیق به‌موقع و اثر گذار را یکی از مولفه‌های اصلی بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در روزجاری چهارشنبه 24 فروردین‌ماه ، روزنامه رازی یکسالگی خود را پشت سر گذاشت، در همین رابطه دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی یادداشتی را به شرح زیر نگارش کرده است:

به نام خدا

یکی از مولفه‌های اصلی در بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها ، اطلاع رسانی دقیق، به موقع و اثرگذار است و یکی از اصلی‌ترین مشتریان بیمه رازی ، سرمایه انسانی آن است.

روزنامه رازی توانسته در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته باشد و لذا از مدیر و همکاران محترم روابط عمومی بیمه رازی قدردانی می‌نمایم.

بر اساس این گزارش، شماره نخست روزنامه رازی در تاریخ 24 فروردین 1400 با هدف ارتقاء سطح آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به چاپ رسید و امروز بعد از گذشت 365 روز و چاپ 128 شماره از این روزنامه به یک سالگی روزنامه رازی رسیدیم.

روزنامه رازی در یک سال گذشته فعالیت‌های مجموعه را معرفی و به چاپ رسانده و این در حالی است که در این مدت نگاه ویژه‌ای به شعب به ویژه شعب شهرستان داشته و عاملی بوده تا شعب بیش از گذشته به فضای اطلاع رسانی و تعامل با مخاطب بپردازند.

صدمین شماره از این روزنامه در تاریخ 22 دی‌ماه سال گذشته به چاپ رسید.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار