کد خبر: ۲۰۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
حتما تا به حال نام پی اس ووچر یا پریمیوم ووچر را شنیده و یا در اکانت های پلی استیشن دیده اید.

حتما تا به حال نام پی اس ووچر یا پریمیوم ووچر را شنیده و یا در اکانت های پلی استیشن دیده اید.

در چندین سال گذشته بسیاری از پلتفرم ها، سایت ها و اپلیکیشن های مختلف خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین خود قرار می دادند تا بتوانند مخاطب بیشتری جذب کنند. پس از مدتی که از زمان استفاده مخاطبین می گذشت بنا به قانون اقتصاد تصمیم گرفته می شد در ازای خدمات ارائه شده از مشتریان هزینه ای دریافت گردد. از آنجا که مشتریان نیز به استفاده از آن اعتیاد پیدا کرده بودند مجبور به پرداخت می شدند.

یکی از مشکلات اساسی موجود در کشور ایران زیرساخت ضعیف آن در رابطه با مبادلات آنلاین جهانی است. در چنین حالتی کاربران ایرانی برخی از این شرکت ها نظیر پلی استینش با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهند شد.

در چنین حالتی برای حل مشکل ما نیاز به استفاده از یک واحد پولی فراملیتی داریم تا بتوانیم بدون مشکل در سطح جهانی هر چه را که دوست داریم خریداری کرده و داشته باشیم. چیزی فراتر از دلار شبیه به پی اس ووچر! در ادامه این مطلب می خواهیم شما را پریمیوم ووچر یا پی اس ووچر آشنا کنیم.

آشنایی با پی اس ووچر و کاربردهای آن

پی اس ووچر (ps voucher) چیست؟

کارت شارژهای اعتباری را در نظر بگیرید که با استفاده از آنها می توانید خط تلفن همراه خود را شارژ نمایید. پی اس ووچر هم مشابه این کارت شارژ ها عمل می کند. اما کاربردهای بیشتری دارند. نام دیگر پی اس ووچر پریمیوم ووچر است.

بنابراین یک پی اس ووچر شامل تعدادی کد و کاراکتر است. با وارد کردن این کد شما اعتبار لازم را دریافت خواهید کرد. میزان اعتباری که شما دریافت خواهید کرد متناسب با هزینه پرداخت شده برای خرید پی اس ووچر است. البته مقدار کمی از آن به عنوان کارمزد از اعتبار پی اس ووچر شما کسر می گردد.

به بیان دیگر پی اس ووچرها کارت شارژهایی با قابلیت های جهانی هستند. موضوع حائز اهمیت در استفاده از پی اس ووچرها این است که تنها قابل استفاده برای سایت ها و پلتفرم هایی است که از پی اس ووچر پشتیبانی می کنند. همانند کارت شارژ ایرانسل که قابل استفاده برای خط همراه اول نخواهد بود.

پی اس ووچر چه مزیت هایی دارد؟

در دنیای اقتصاد تنها چیزهایی دارای ارزش هستند که مزیتی را به همراه داشته باشند. علت خرید و فروش پی اس ووچر در دنیای امروز نیز نشان از دارا بودن مزیت های خاص و منحصر به فرد آن می دهد.

خدمات ارائه شده توسط پی اس ووچر به کاربران از مهم ترین مزیت های پی اس ووچر به شمار می رود. در واقع پی اس ووچرها برخلاف ارزهای دیجیتال و دیگر واسط های مالی از مکانیزم ساده ای برخوردارند.

کدهایی که روی پی اس ووچر قرار دارند تنها نشان دهنده میزان اعتبار پی اس ووچر هستند و معنای دیگری ندارند. بنابراین پی اس ووچرها قابل استفاده برای تمامی افراد در سطح جهان بوده و هیچ محدودیت یا ممنوعیتی برای استفاده از آن توسط کاربران ایرانی وجود ندارد.خرید و فروش پی اس ووچر در صرافی کوینی فا انجام میشود.

این به عنوان دیگر مزیت مهم پی اس ووچر به شمار می رود. علاوه بر این دسترسی به آنها همیشه امکان پذیر است و از سرعت بالایی برخوردار است. برای بررسی تفاوت میان پی اس ووچر و ارزهای دیجیتال می توانید اقدام به خرید چند ارز دیجیتال کرده سپس پی اس ووچر را خریداری کنید. سهولت خرید و سرعت بالا به وضوح قابل لمس و مشاهده خواهد بود. در واقع شما می توانید با استفاده از پی اس ووچر خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحتی انجام دهید.

در این مطلب به طور کامل با پی اس ووچر و مزیت های آن آشنا شدید. پی اس ووچرها یک راهکار برای استفاده از خدمات و قابلیت های جهانی به شمار می روند و بدون ایجاد محدودیت دسترسی برای تمامی افراد قابل استفاده هستند. مزیت های فراوان زیادی دارند. ارائه خدمات بدون محدویت و فارق از مسائل سیاسی و یا جغرافیایی، همیشه در دسترس بودن و امکان انجام خرید در کوتاه ترین زمان ممکن از مهم ترین مزیت های استفاده از پی اس ووچر به شمار می روند. بر این اساس می توان نتیجه گرفت بهترین راهکار برای انجام مبادلات آنلاین در سطح بین المللی بدون محدودیت دسترسی و با سرعت بالا استفاده از پی اس ووچرهاست.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار