کد خبر: ۲۰۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کارشناس سازمان هواشناسی برای نیمه شمالی کشور رگبار و رعد و برق و وزش شدید باد در شمال شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی کرد و از روند کاهش دما در نیمه شرقی تا روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی برای امروز برای شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل مرکزی و شرقی خزر و استان‌های تهران و سمنان برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و برای مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی کرد.
وی افزود: شدت بارش ها در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، گلستان و سمنان خواهد بود و این شرایط فردا دوشنبه در خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال یزد و ارتفاعات استان‌های سمنان و کرمان رخ خواهد داد.
کارشناس سازمان هواشناسی برای ارتفاعات استان های واقع در البرز مرکزی و شرقی بارش برف پیش بینی کرد و افزود: امروز و فردا در نیمه شرقی کشور، بخش هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید و در برخی ساعات همراه با گرد وخاک خواهد بود.
به گفته گودرزی، آبهای خلیج فارس و تنگه هرمز طی سه روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود و تهران نیز امروز شاهد وزش باد و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق خواهد بود ضمن اینکه حداکثر دما در تهران امروز به ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار