کد خبر: ۲۰۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر ضرورت افزایش تبلیغات میدانی برای مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و از اصناف و اتحادیه‌ها خواست به این حوزه توجه ویژه کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ علی مؤیدی خرم‌آبادی در چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های ستاد مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی وزارت صمت، گفت: هیچ وزیری را ندیدم که به‌اندازه فاطمی‌امین برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز وقت بگذارد.
وی افزود: وی بابیان این‌که امیدوارم وعده‌های رئیس‌جمهوری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستاورد‌های خوبی داشته باشد، ادامه داد: با توجه به مجموعه اقداماتی که انجام‌شده است و آغاز طرح مبارزه با قاچاق کالا در حوزه لوازم‌یدکی خودرو به همت وزارت صمت از فروردین‌ماه، این وعده امسال محقق می‌شود.

ظرفیت‌های قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز

مؤیدی خرم‌آبادی بابیان این‌که همه قوانین و مقررات برای ورود به این عرصه مهیا است، تأکید کرد: قانون جدید (اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز) ظرفیت‌های خوبی دارد و ضمن مترقی بودن همه جوانب کار در آن دیده‌شده است.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: روز گذشته در نامه‌ای به استانداران که رؤسای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان‌ها هستند، این قانون ابلاغ شد تا این کار با در نظر گرفتن همه جوانب، انجام شود.

وی همچنین بر ضرورت افزایش تبلیغات میدانی برای مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و از اصناف و اتحادیه‌ها خواست تا هرچه بیشتر به این حوزه توجه کنند.

ضرورت آموزش همگانی و نقش رسانه‌ها و صداوسیما در این حوزه

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آموزش همگانی را ضروری دانست و ادامه داد: نقش رسانه‌ها و صداوسیما در این حوزه بسیار مهم و پررنگ است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار